Sjuke gubber,, finnes det noe verre…?


Men jeg har nå vett til å kle på meg munnbind før jeg kommer inn her og beklager min nød og suuuuger til meg alle vennlige og trøstende ord. Ikke vet jeg om det var det korte glimtet at sola var borte i går, som traff meg med dunder og brak. Normalt så er jo jeg så liten i skrotten at sånne basselusker (..les basiller..) sliter med å treffe meg. Men jaggu har de råka blink denne gangen.


Altså nå tar jeg feberen på gammelmåten. Og faktisk så himla den unge legejenta med øynene og var sååå glad for at jeg gjorde det. “Vi  blir så glade når dere gjør det…. “, sitat slutt. Altså den jenta må jo være glad i medisinsk historie, for ikke bare var hun turnuskandidat, men så ung at jeg trodde jeg hadde gått feil, og enda kjennte hun til den febertakemetoden jeg trodde var glemt og gjemt for lenge siden 😀 Moro..


 
Herreguuuu så sjuk jeg er.. stakkars lille meg,, sikkert ingen i denne verden som har det så ille som meg nå. Men det aller verste er jo at jeg IKKE får skrevet det blogginnlegget jeg skulle skrive idag.. sukk og stønn.. nå blir det virkelig ille..  hoff 😛 

Og så jeg som skulle synge bursdagssang til min gamle mamma som blir 91 år i morgen.. helledussen.. hvordan skal dette gå.. 

Jeg måååå jo bare bli bedre. Fytti katta,, din gamle sytpeis.. hut og gå og lægg dæ under dyna.. søv et par tre skvætta,, knæpp hender’n og ønsk dæ sjøl…


Så blir alt så bra 😀 

Ha en herlig helg alle sammen.. tørka over skjermen med Antibac før sending.. så slapp av 😀

Alle bilder er redelig stjelt på nettet.. så ikke stjel de en gang til 😀

17 kommentarer
    1. ..hehe..godt du beholder humøret oppi all elendigheta…så håper jeg det bedrer seg raskt..og at du får vært med på bursdagsfeiring, men viktigst å ta hensyn til formen 🙂
      Kos deg som best du kan i helga du også:)))

    2. Jeg ler så jeg griner her. Stakkars stakkars deg. Håper du står an av, så du kan skrive flere morsomme innlegg. Er sikker på at mamman din forstår at lillegutten er syk 🙂
      God bedring 🙂

    3. Ingen er vel så syk som mannfolk når de er syk, det er en kjensgjerning som er opplest og vedtatt for lenge siden. Likevel ler jeg litt, og så ønsker jeg deg selvsagt god bedring så du får sunget for din mor på bursdagen.

    4. Miss Imperfektum: Takk skal du ha:) Nei den regla er rimelig vedtatt rundt om i landet. Så da smatt jeg inn og “hengte” meg på den så snart sjansen var der 😛 Men regner med jeg får gratulert henne i alle fall _D

    5. Du spør om noe er verre enn sjuke gubber, ja,det er det
      Du treng ikke bekymre deg for bursdagen, jeg fikser det. Du må bare bli frisk,god bedring <3

    6. Det finnes 2 typer influensa :
      Den ufarlige som rammer kvinner og barn, og den farlige, nesten dødelige, som rammer menn 😉
      Jammen glad jeg ikke er mann 😉
      Masse god bedring. Bruk tiden, og hold deg i ro, krysser fingrene for at det går fort over 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg