Når gubben kvikna, døde Pc…


Nå orker ikke jeg å sutre å være sjuk mer enn høyst nødvendig, så nå er det nok. Men da streika PC’en og har låst seg fast med ei systemside som nekter å la seg fjerne. Så jeg måtte lete frem gammelmaskina, og den har ikke blitt bedre den tida den har stått ubrukt… sukkk…  Men jeg vet hva jeg skal gjøre for å bli blid…

Ojj,,  leer,,ja det ER et fargefoto av et fjell som normalt er mye mer synlig,,, men var nå liksom ikke været som skulle lette på humøret her….

Men en tur over snøskavlene og inn her en tur..  jeg var jo ikke innom her i går. Hadde jo husarrest utenom en tur til legene.. så det så… 


Aha,, de overvintrede Fuchsia og Geranium er det masse liv i jooooo… Herlig..smiler bredt….

Men hva med alt jeg har sådd da.. du hellige maria..det er mange såkasser under plasten her…..

Der ser jeg noe,, aha.. den første agurkplanten har våget seg opp av jorda.. herlheta.. frem med jord og potte,,,


Nå blir den og vokse seg stor og fin, jeg har jo bare noen få agurk, resten er blomster fra ende til annen. Og her er ennå et par tre som har overvintret i kjelleren….

Men av med plasten,,  jeg må ta et nærmere blikk hva som skjuler seg….

Middagsblomster,, smiler… 

Nemesia..jøss så fort de kom da..herligheta.. her må jeg komme meg i priklinga…

Her spires jooooo over en lav sko… .du allmektige..nå blir det moro.. 😀

Men blir nok ikke prikling før i morgen tenker jeg.. Snart er det bursdag og feiring av min gamle mor. Ha en vakker søndag alle som en rundt om i landet 😀

Copyright alle bilder: Jan E. Håkonsen

8 kommentarer
    1. Du verden, det gikk fort fra du sådde til det begynte å spire, gitt. Blir spennende å se hva det blir av alt fremover. Og bra at du føler deg bedre da, å være sjuk er jo ikke noe artig. Ha en fortsatt fin søndag.

    2. Fin medisin det der, å se hvor fort ting skjer under plasten 🙂 Men ser jo at du har litt arbeid foran deg nå ja. Men det er nok en del av medisinen det tenker jeg 🙂
      Motivasjon, det er viktig det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg