Ny trekning på konkurransen min :)

Siden det er tre stykker jeg ikke har klart å få tak i og som ikke har svart innen tidsfristen, så er jeg nødt til å gå videre på lista over de som sendte inn svar på konkurransen min. i går. Det rette svaret la jeg ut i går, og det var på – 764 potter. Nye vinnere blir derfor –

1. Natheless som tippet 587

2. Criador som tippet 580

3. evaswindow som tippet 549

Vinnerne blir ikke informert på annen måte enn via bloggen her 🙂 

Jeg har fått adressen til natheless, de øvrige må sende meg postadresse pr mail: [email protected] – og innen i morgen, 6 mai kl 2100. Mottar jeg ikke adresse så går jeg videre ned på lista over innsendte svar,men da blir det siste gangen 🙂 

Takk for interessen, det var moro. Men ikke så imponerende tipping altså 😛 

 

 

23 kommentarer
    1. Oj, så mange ja..trodde jeg tok hardt i jeg med 300 🙂 Jeg har jo 16 stk og synes det er ganske mye å holde styr på ..haha… Sov godt :)) Gratulerer til vinnerne også :))

    2. Ja, da må jeg få gratulere vinnerne. Nei, vi IMPONERTE vel ikke akkurat. Jeg har aldri gjort det så sterkt i tipping. Den største gevinsten jeg noen gang har vunnet var på 168,- kr., så jeg ga opp drømmen om å bli rik på den måten. Du har jammen hatt litt av en jobb med tellinga ….mye mer enn oss som bare tippet i vilden sky! 😉

    3. Hehe….jeg synes jeg tok godt i, men fryktet nok at det var flere ja. Gratulerer så mye til vinnerne 🙂 Artig konkurranse det der 🙂
      Ha en god natt 🙂

    4. Eva: Ler, nei det var visst ikke så lett det der skjønner jeg. Så nå skjønner i alle fall de fleste at det blir trangt der inne når det pottes om i større potter og det vokser seg til 🙂 Ha en fin dag 🙂

    5. Tusen takk! Mail er sendt! Jeg synes du hadde massevis, men ikke at du hadde SÅ mange! Hos dere blir det nok parkfølelse når alt dette blomstrer. Gleder meg til å se bilder av resultatet!

    6. natheless: Hei 🙂 Og takk for det,, nei det er mange, og nå potter jeg jo om etterhvert i større potter så det blir trangt når det vokser til. 🙂 Venter litt med å sende premie til jeg ser om jeg får svar fra de to over deg, de hadde jo ikke blogg, men har frist å svare til i kveld. Svarer de ikke så rykker du oppover 🙂

    7. Den Blå Steinbukk: Ja det kan jeg love deg 😀 Driver og potter om i større potter, men har priklet alt da. Og det stryker med sånn ca 50 liter gjødsel vann omtrent annen hver dag 🙂 Og yess,, krokusen blomstrer først nå, og tulipaner og liljer på tur opp av jorda 😀 Ha en fin dag

    8. Du gode min, da gikk jeg til topps! Hurra! 🙂 Du snakker om moro! Nå gleder jeg meg altså! 🙂 Ha en strålende dag og ikke glem å vanne blomstene!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg