Latter og latterlig – dag 4 og hvilken dag…

Da var vi fremme ved dag 4 i Frodiths foto challenge, og det er 17 mai,,, hurraaaaa. Og hva er mer naturlig da enn å sjekke skikkelig om min vakre lønn har tenkt å slå ut i full prakt. 🙂

Nei det ser ikke sånn ut herifra i alle fall..

Jeg tror jeg må litt lenger opp….

Ojjj… gurimalla dette var høyt..

Vedlig høyt, men veldig moro – håper ikke barnebarna ser dette,, oldebarnet er vel lite han har bursdag i dag forresten 1 år 🙂

Da får lønna klare seg selv, og jeg anser mitt bidrag nr 4 som innlevert 🙂 Ha en nydelig 17 mai 🙂

10 kommentarer
    1. Ha-ha, du går inn for sakene 🙂 Herlig 🙂 Og det var vel ikke en selfie?? Hadde du med foto-hjelp? Ja, da er dagens bidrag helt klart levert 🙂 Og det der burde vel barnebarn og oldebarn få se 🙂 Moro da 🙂

    2. natheless: Takk skal du ha og er veldig enig 🙂 Lykke til med oppryddinga,, jeg elsker forresten å rydde opp etter store selskaper. Men da vil jeg helst holde på alene.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg