Grønn, da var det 7. dagen med fotoutfordring…

Jeg må si at jeg bortimot har spekulert meg Grønn på hvordan denne utfordringen skulle løses. Nå spretter løvet på trærne her for fullt, det er ganske så grønt i drivhuset så sånn sett så var det vel bare å velge. Men nå har jeg jo vært innom både drivhus og trær noen ganger så jeg måtte finne på noe nytt 🙂 Og da kom jeg på at vi har jo vasket rundt og hengt opp sommergardiner.. og jeg har jo fulgt med en Orkidè i en av vinduskarmene de siste dager. Så da tok jeg dette bildet nå i morgenstunden…

Og den skarpsynte ser sikkert garasjeveggen til naboen utenfor vinduet, som også er grønn 🙂 Men siden jeg nevnte orkidèen, så syns jeg den fortjener litt ekstra fokus, selv om den er gammel og så langt fra “grønn” på det å blomstre. 😛 

Men siden vi er i innspurten med rundvasking her i huset, så tar jeg med denne i en korrigert versjon av dette innlegget 😀 Og den dufter også…

Da er jeg ajour med Frodith sin foto utfordring 🙂 Ha en vakker  onsdag alle sammen 🙂 

28 kommentarer

Siste innlegg