Om jeg lever? kliper i armen og roper auuu… :D

Joda jeg lever selv om jeg ikke har vært innom her på noen dager. Så nå har jeg prøvd å lese gjennom en del blogger til mine bloggvenner. Jeg har ikke rukket over på langt nær alle og valgte å ikke legge igjen kommentar til noen, så ble det liksom like stusselig til alle 😀 Men jeg skal komme sterkere igjen, Jeg har hatt det kjempemoro på korstevne i Brønnøysund, i vakkert vær og med forsøk på verdensrekord på brua som verdens lengste kor.  Hadde jeg å vært en flink ”linker så hadde det vært greit.. men skal i alle fall legge ut linkadressen så kan dere som vil finne det frem selv.

http://www.banett.no/nyheter/article11141830.ece#9

Dette funker jo ikke det vet jeg,, men det sier i alle fall hva jeg har vært opptatt med. Og det er mye annet på gang også. Men det vet jeg jo gjelder de aller fleste på denne årstiden. Men jeg har noe på gang så jeg skal komme sterkere tilbake med innlegg i denne uka. Takk for fine innlegg.. om jeg ikke har kommentert så har jeg skumlest de aller fleste 🙂

Legger ut en liten smakebit på hva jeg har tenkt å blogge om.. leeer. så har jeg skremt vekke alle mulige leser sånn i forkant. juhhuu.. smart 😀 

Jeg kan jo ikke ha dette liggende på terrassen i hele sommer….

Og stemora skriker sin salig nød etter å komme ut av drivhuset…. 

 

Så kos dere så skal jeg se om jeg ikke får tatt meg selv i nakken 🙂

14 kommentarer
    1. Ved???? Ja, du husker vel vedboka? Skal se du brått blir toppblogger etter et innlegg om det! Alle har vi sånne stunder da vi ikke rekker med, sånn er det bare. Vi får heie på hverandre når vi ka,n og så går dagene mot sommer, sånn helt av seg selv Ha en fin kveld!

    2. Man havner litt bakpå når man ikke er her inne hele tiden. Det gjorde jeg også nylig. Har lest alle innlegg til dem jeg følger, men har ikke kommentert på alle innleggene. Viktigst er jo at man faktisk har et liv utenfor denne skjermen også 😉
      Og det koret, superstilig. Kikket på lenken din. Var gode bilder der 🙂

    3. Eva: Nei det er jo sant, og man skal vel ikke være sånn at man føler man må lese hvert ord. Men er jo artig å følge litt med når man kan 🙂

    4. Har lagt merke til at du har vært fraværende både med innlegg og kommentarer.Noen ganger er det andre ting enn blogging som må prioriteres. For eksempel å sette rekorder! 😉 Fikk forresten hyggelig hilsen fra Madammen i Gemalens fravær! 😀

    5. Artig overskrift…hehe..glad for å høre det er liv i deg :)) Så bra at korstevnet ble en fin opplevelse 🙂
      Må si jeg er litt misunnelig på de stemorsblomstene der…mine har stagnert som små grønne…men det er liv i noen enda …så gir ikke opp håpet, men de må nok ha litt sol og varme 🙂 Ha en trivelig dag videre :))

    6. Så fint du er tilbake og har hatt en fin tur. Når du får tid må du komme inn å se bilder fra Galleri Frodith. Du er en av de som henger der 😉 Innlegg på lørdag 🙂 Ha en fin dag 🙂

    7. karidansen: Hei og takk for kommentar. Jada, jeg har vært en smule opptatt og kommet helt på hælene her inne. Men jeg skal ta meg på tak og få sett gjennom en del innlegg. Har lest flere men tok meg ikke tid å kommentere 🙂 Og madammen skal ha all ære for at hun er flink til å følge med og komme med gode kommentarer 🙂

    8. annebe: Takk skal du ha.. ja det ble en smule hektisk.. men sånn er det vel for alle. Jeg har lest en del innlegg men ikke rukket å kommentere så mye.. men blir bedre nå fremover .. trur æ 😛

    9. frodith: Takk skal du ha. ble lenger fravær enn jeg hadde tenkt her.. men det går seg til.. har prøvd å få lest litt da men ikke rukket å kommentere noe. Men ser dere er kommet dere vell inn i nytt 🙂 Gratulerer så masse 🙂 håper dere fant husfreden fra første stund 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg