Hvorfor vente når ventetid kan bli kreativ.. Del 2 av 3 :)

Ja det er jo ikke noe problem når det er satt opp informative plakater som forteller det aller meste..

Men har man veldig god tid så kan man jo studere fotsporene til vår kjente forfatter Knut Hamsun, for nå snakker vi om –

Og har man veldig lyst og sesongen er der, så hvorfor ikke…

Men selv om man ikke har lyst eller tid til det, så nytter det i alle fall ikke sitte i bilen og se på andre utforsker området…

Og når loung’en var stengt så. så får man nyte kunsten ,,, 

Her henger de jo malerier og bilder på utsida av husene,,

Og Hamarøy er jo med på Skulpturlandskap Nordland, et prosjekt som er mer kjent i utlandet enn her i Norge..

Men om man ikke kan ro fisket på denne årstida, så kan man i alle fall bruke fantasien ..

Og skulle du ha vært og dyppet deg i vannet utenfor den kritthvite lille stranda, så blir du ønsket en god dag når du kommer på land 😀

Så da får jeg ønske dere en God Dag 🙂 Bli nå ikke lei Skutvik riktig ennå, for jeg har flere bilder, med litt fyssj og litt romantikk.

Copyright alle bilder: Jan Håkonsen’

12 kommentarer
    1. Har ikke hørt om Skutvik før, men så jo trivelig ut der..så jeg ser gjerne flere bilder jeg ja :)) Hamsun har jeg jo hørt om da…men egentlig aldri tenkt over hvor han kom fra…var det Skutvik…eller i nærheten ? Ha ei fin kommende uke :))

    2. natheless: E6 går jo gjennom Hamarøy, men til Lofoten er det jo noen valgmuligheter 🙂 Takk for kommentar, gikk jo amok med kamera der i ventetiden 😛

    3. annebe: Det er nok litt før Skutvik, det er jo bygd et “Hamsunsenter” på Hamarøy som har vært mye omtalt og vi kjørte forbi, men stoppet ikke på denne turen 🙂 Ha en fin uke du også, og god bedring 🙂

    4. Stilig med han karen midt i sidespeilet ditt! Visste ikke at det var en plass som het Skutvik før jeg leste det forrige innlegget ditt. Så skal jeg heller ikke skryte på meg de helt store geografikunnskapene! Nå venter jeg spent på fysj og romantikk…. 😀

    5. karidansen: Jeg hadde vel neppe heller hørt om Skutvik om vi ikke kjørte hver sommer til Lofoten den tida det var mest vanlig å reise den veien, og før Lofast forbindelsen ble bygget. Måtte le her sent i går kveld,, følte som jeg kokte supper på en spiker. Men fikk nå satt sammen de siste bildene til noe tilnærmet fyssj og romantikk 😛

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk skal du ha,, og dere blir nok å ta turen nordover igjen 🙂 Blir jo mye farting rundt på denne turen og hilse på hennes gamle tanter og onkler. Men vi skal jo tilbake i to hele uker i midten av juli 🙂 Ha en fin dag du også

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg