Ikke nå igjen…. terrassebloggeren slår til igjen…

Joda.. jeg må antagelig være den mest infame terrasseblogger på hele blogg.no. Ja nå har jeg ikke saumfart så mange blogger da.. men tror det holder med min egen,, for jeg har laget noen innlegg fra min terrasse. og maaaange flere kommer det til å bli.. håper jeg..

Ja dette satte jeg opp i høst og det havnet i blogg innlegg det også.. ganske prmitivt men effektivt.. for å lager ved…

Og nå er overskuddet av ved flyttet til et mer egnet sted for sommeren.. og det havnet også i et blogg innlegg.. så skjønner dere tegninga…

Og i går viste jeg dette bildet.. ganske så mye greier både her og der.. men i dag tok jeg skrumaskin og hammer fatt..


Og hva mer fant man lagret under presenningen…

“Det börjar värka sommar banne meg.. “.. ja det er altså en omskrevet eldgammel svensk slager som sikkert ingen husker… Men frem med vannslangen.. og få unna vinterens bøss ..

Bildet over er mot vest… og det under er mot nordvest

Bildet under er mot Øst,, og det under der er mot sør..

Så er det å lete frem Paviljongen.. hente opp noen sekker med jord.. begynne å plante ut i kasser og urner og tønner og alt.. og få plassert hagemøbler.. “Det börjar.. ” nei,, den har jeg jo nettopp nynna på.. jaja.. men gled dere,,  elskere av nordnorske terrasser. Det kommer et innlegg til derfra.. et mer matnyttig og ikke så synlig “terrasse” som dette.

Takk for titten.. og om noen lurer så har jeg knipset alle bildene…

 

 

6 kommentarer
    1. natheless: Takk og takk.. kommer nok noen bilder og innlegg når det braker laus. Men akkurat nå har man mer følelse av høst enn av noe annet. vått og grått og hustrig… 😛

    2. Jeg har faktisk hatt noen innlegg fra min egen terrasse også, både forrige sommer, og nå i vår. Så jeg er i godt selskap skjønner jeg 😉 Og jeg elsker terrasser. Og elsker å få inspirasjon. Så bare fortsett med terrasseblogging. Det er kjekt det 😀 Og fint og ryddig blir det jo også når du får ordnet opp sånn 😀

    3. Eva: Takk skal du ha,, ja det er jo der vi har det meste av hage for å si det sånn.. Men det kommer bilder sånn etter hvert når vi fyller i kasser og urner 🙂

    4. Den Blå Steinbukk: Ja den er herlig.. vi stortrives oppå der når sommeren er som den skal. Skulle jo sette opp paviljongen i dag. men det skippa jeg i det været som var.. og takk for gode ønsker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg