Ikke fortvil, underets tid er ikke over…

Når man ser innom sosiale medier. så der det ikke tvil om at en relativt landsomfattende desperasjon sprer seg. Og den er av meteorologisk karakter. Og noen er omtrent trøstesløse og gyver løs på vinterbrensel og fyrer for livet for riktig å sende røyksignaler opp til de høyere makter..om at NÅ altså.. er grensa nådd. Men nå skal ikke jeg ta på meg noen rolle som snill værgud. Men det er faktisk mye lettere å dokumentere hva som har vært enn hva som kommer til å bli… så bare se OPP .. under kan skje..

Blå himmel og kink i nakken.. en herlig kombinasjon. Og himmelen her er ikke eldre enn fra for 4 år siden. og over vakre Engeløya i Steigen. Og hva fikk våre øyne skue omtrent på slaget midnatt samme døgnet…

Og i horisonten, der rager Lofotfjellene mot en vakker midnattsol og lover det aller beste. Og som mange har sett så har vi nettopp vært der. Og vi skal tilbake i midten av juli. Og da er jeg sikker på.. trur æ.. håper æ.. altså.. da er jeg brennsikker på at det kommer bilder som dette.. som er tatt fra den bua vi pleier å bo i når vi er der hver sommer… vakre Lofoten…

Så fortvil ikke.. det kan jo bare bli bedre.. 😀

”Mine bilder”

 

22 kommentarer
    1. Som jeg gleder meg, men jeg klager ikke her heller. Vi har da hatt sol i mange dager, det blomstrer så vakkert og det er liv og røre. Tror alle må bli flinkere til nyte det vi har. Det nytter da ikke å sitte å vente på sommerens varme, da får vi jo ingen glede av den dagen vi har i dag!

    2. natheless: Jeg er så enig, og lagde et blogginnlegg her for en tid tilbake om akkurat det,, som jeg tenkte kjøre reprise på.. men sliter litt med å få det til. Frodith sa jeg måtte endre på dato på gamle innlegg, men dumme meg har ikke fått det til ennå 😛

    3. Ja, egentlig har vi ikke så mye å klage over. Det er bare midten av juni, så jeg tror også at vi har noe til gode! Fikk da litt sommerstemning av disse bildene også! Og kveldene er LYSE! Oppe hos dere er det vel dagslys døgnet rundt nå! 😀

    4. karidansen: Den der klaginga har jeg slutta med. Har funnet ut at det ikke er en kjeft som gidder å høre på. Og det er jo lyst her hele døgnet.. men så grått som det har vært, har vi faktisk vært nødt til å ha litt lys på inne enkelte steder .. det er stor forskjell bare til Lofoten faktisk 🙂

    5. Åja, det kan jo bare bli bedre, helt sant 🙂 Nydelige bilder, skulle gjerne vært en tur der nord igjen, altfor lenge siden nå. Og det bildet av treet, en så liksom like til topps der, fint 🙂

    6. Min matgale verden: Ja det er i alle fall sant,, når det er som verst så blir det bare bedre. Det er ikke lenger fra sør til nord enn motsatt, så det er bare å ta turen 😀

    7. Jeg som trodde sommeren var sikret når jeg nå reiser til Praha…Men sjekket værmeldingen, og det skal faktisk være finere vær her hjemme 😛 Men et par grader kaldere da…. Så jeg har besluttet at jeg tar en dag om gangen jeg, og gleder meg over hver lille solstråle som finner meg 🙂
      Nydelige bilder. Synes solnedganger er uslåelig vakre 🙂

    8. Jeg rømte til Kreta… Jeg orket ikke tanken på mere regn og grått vær nå. Jeg blir værsyk, og jeg hater mange mnd med dårlig vær på rad. Tenke seg til. Vi har passert 9 mnd med under 20 grader…. Henger ikke på greip. Så da var det enkelt. Kommer ikke solen til Bergen, ja da reiser jeg til solen..:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg