Når føttene vinker..

Ja nå er jeg nå bare sånn at jeg makter ikke å motstå en utfordring, i alle fall ikke når den kakker til meg og sier ”gamle gubbe dette må du prøve…” Da er jeg solgt. Og i dag presterte Karidansen å legge ut en sånn utfordring, om kroppsbeherskelse… Og det med føttene sine.. men for å avlede oppmerksomheten litt allerede i starten så måtte jeg Google noen fine føtter så dere ikke får bakoversveis over mine skrukkete tær 😛

Jeg har jo fått stor respekt for Frodith og hennes innføring i tengspråkets fascinerende måte å kommunisere på.. Jeg kommer vel aldri til å lære meg det, men det er så vakker måte å kommunisere på. Og normalt så er det jo hendene man har mest kontakt med. Både gjennom å vinke, understreke meninger og ikke minst gjennom berøring..

Men så var det de føttene til Karidansen og den utfordringen.. nå er det jo sånn at jeg kan vinke med tærne og holde stortåa i ro.. men det er jaggu meg ikke godt å fremstille via bilder. Jeg så antagelig mer enn komisk ut når jeg satt ute på terrassen å prøvde å få det til… gudbedre som man blir lurt opp i stry her… 😛

Men da sier jeg klar… ferdig…

og GÅ….

Ikke helt perfekt.. leeeer.. er jo ikke noe jeg trener på hver dag liksom..  men kliner til med et “vink” i stereo..

Og om det skulle være noen tvil.. jeg var altså nydusja 😀 Men jeg kan betro dere at jeg normalt vinker med hendene 😀

Og som jeg hadde mistanke om, madammen kom kjapt på banen om fotpleie og negleklipp og fotfil.. ja sånn går det når man ikke kan holde føttene av fatet.. eller hvordan var nå det der.. 😛

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg