Mens jeg venter…

Ja det er en ting som gjelder,,jaja,, sikkert flere også, men som er viktig. Det er å ikke stresse om morgenen med å komme oss avgårde. Da skal madammen ha fred og ro og sove så lenge som mulig og få frokosten på rommet. Ja gjerne jeg også, men nå er jo jeg skapt på en annen måte og har ikke fred i rompa i morgenstunden. Og det er jo utelukkende min skyld 😀 Da kan jeg tusle rundt og se hva jeg finner, og denne gangen i/på Grong.

Men først må jeg komme meg ut av hotellrommet…

Og ut av hotellet…

Og hva finner jeg der,, som sitter og iakttar en “villturist” som meg med kamera og greier,,,

Litt beskjeden.. så kanskje best å ”gjemme seg bittelitt..

Nå er jo dette hotellet som fullest når laksesesongen går for fullt, det ligger jo rett ved Namsen, men jeg orka ikke gå helt dit for å ”fange” laksen.. den finner jeg jo i fortauene..

Eller for så vidt på veggene,, der er det bilder fra flere generasjoner tilbake..

Og jeg tenker denne katta hadde så det holdt noen dager om den fikk hånd om denne fangsten helt alene..

Men hva fant jeg på andre siden av gata,, en selskapsyk en.. som ikke fikk komme inn på butikken,,

Men i alle dager,, tror jaggu at husflids laget har tatt fullstendig av her i bygda.. ikke måte på hva de strikker..

Men nå var det tid å rusle tilbake,, bare en tur inn på butikken fra andre siden.. jeg hadde jo glemt Rema brillene hjemme,..

Måtte le.. den hunden lurte fælt når jeg nå kom mot den innenfra.. Og med eieren av hunden rett i hælene mine.. (,, hmm tro om hun leser blogg…)

Men stopp en halv.. hva skuer mitt gamle øye i veikanten.. Aha,, jeg er egentlig ganske god til å observere sånne og ser ofte automatisk ned i veikanten.. håper du ser den også,,

Og da var vi klare til å dra til Leksvika, men det sier jeg ikke mer om akkurat nå 😀

 

 

20 kommentarer
    1. Er det en liten kløverblomst på vei…eller ser jeg helt “skakt”. Det er ikke mange menn som liker å sove om morgenen. Jeg har ikke vært bort i noen i alle fall……. 😛 Bisken ser nå snill og tålmodig ut der den står! Om eieren leser blogg, blir vel vedkommende bare smigret? 🙂

    2. Deilig å finne på noe. Alle er vi forskjellige, og det lærer man seg jo til når man er sammen.
      Jeg er også morgen fugel. Samme er samboeren min, men når en av oss sover lar vi den andre få lov til det..)
      Jeg sovner sjelden på sofaen, og når han gjør det.. Ja da kaller bloggverden på meg..)

    3. Så firkløveren, men etter å ha lest på Wikipedia ble jeg litt i tvil om hvem det var frøken egentlig fikk oss til å gå ut og samle inn penger for ved husdørene da vi gikk på skolen.

    4. Når man er på tur, så er det av og til på “lykke og fromme”. Men her ser det jammen ut som at du i alle fall får lykke 😀
      Artige betraktninger, og tydeligvis er det litt å se på, en tidlig morgenstund i Grong 😉 God tur videre 🙂

    5. karidansen: Det var sikkert blomster på vei der også 🙂 Men det var nå en firkløver inni klynga der,, og den står der ennå, jeg glemte å ta den med meg 😛

    6. Mye du fikk med deg på den lille turen. Mye artige dyr 😀 OG den hunden var jo skjønn 😀 Ville liksom ha noe med deg å gjøre 😀 Og kul sykkel, skal strikke meg en sykkel selv jeg tenker jeg 😀

    7. frodith: Leer,, ja det er som så mange har sagt.. man observerer ting rundt seg på en litt annen måte når man tenker blogg 😛 Jupp.,. strikkasykkel ned Karl Johan,, jiipppii. perfekt 😀

    8. En firkløver, så heldig du var. Fine bilder, men jeg kan med sikkerhet si at jeg neppe hadde hatt tålmodighet til å “strikke en sykkel” – heldigvis har jeg sykkel allerede 😉
      Ha en fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg