Smykkeskrinet…

Ja det er det de blir omtalt som i Verksgata på Bærums Verk. Smykkeskrinet, men de heter da egentlig Vannperlen. Og det var jo utenfor døra der jeg oppdaget Vannperlen..

Men skiltet fortalte jo hva vi kunne forvente å finne innen for døra…

Og det var ikke måte på… Her var det vel heller valgets kvaler som rådet, fremfor ikke å finne noe som falt i smak…




Ja jeg må innrømme at jeg ble ganske så overveldet over mangfoldet i smykkenes verden, og fikk et klart bilde i hodet mitt for hvorfor dette huset gikk under navnet Smykkeskrinet. I tillegg kan du finne en del andre ting der…



Jeg tillot meg å ta bilde av plakaten på veggen utenfor, og legger ut linken til nettsiden også om det er noen som er interessert idet, så kan de trykke HER 

Du kan også finne de på facebook, bare trykk HER – om du får problemer med linken så trykk “åpne i nytt vindu”



Og jeg kan fortelle at madammen kom ut med nytt smykke, etter en runde med valgets kval 🙂

Alle bilder: Jan E. Håkonsen

 

18 kommentarer

Siste innlegg