Til alle dere…

Hei i kvelden alle sammen som jeg så ydmykt vet stikker innom bloggen min av og til. Nå madammen og jeg vært på farta rundt om i Norge en måneds tid, både for oss selv og for å holde kontakt med barn, barnebarn og oldebarn. Vi er på farta hjem på  lørdag og er hjemme på søndag.. Og jeg har fått laget ganske mange blogginnlegg på turen. Faktisk har jeg nok vært for aktiv og skal derfor ta det pent de siste dagene,,, før vi pakker i bilen igjen….

Nå er dette fra turen hjem fra Lofoten ,, men likevel.. MEN… før jeg roer ned så vil jeg sende en blomster takk til alle dere som ser innom bloggen min og takke for interessen og masse fine kommentarer. Det gjør jeg med disse bildene som er tatt både i Lillestrøm sentrum og på Bærums verk..









Håper dere fikk noen gleder av denne fargeprakten, og så kommer jeg nok innom når det klør i tastefingrene 😀

14 kommentarer
    1. Blomster er aldri feil 🙂 Og det er jo kjekt å lese innleggene dine, om alt du ser og opplever. Og jeg har selv fått litt nye ideer ved å lese hos deg, til ting jeg kan planlegge å se og gjøre selv 🙂
      Nå er jeg litt bakpå med blogglesing, men jeg får se om jeg ikke får tittet innom de fleste innleggene etterhvert.
      God tur hjem 🙂

    2. Ja, ta deg litt avslapning fra bloggen om du klarer 😀 Jeg klarer ikke, men der er vi forskjellige 😀 Kos deg med de siste dagene på ferie, og knipse bilder kan du jo alltids, for å ha til senere 🙂

    3. Eva: Takk skal du ha.. ja det krever lit å være ajour 🙂 Er jo litt artig å lære litt av hverandre og bli inspirert 🙂 Blir godt å komme hjem om noen dager 🙂

    4. frodith: Ler,, jeg skal i alle fall forsøke 😛 Apparatet har blitt en del av påkledninga,, sånn er det bare.. Skal i alle fall prøve å følge med det meste her inne 🙂

    5. Nydelige blomsterbilder. Ja, blogging tar litt tid, og innimellom må man prioritere andre ting. Slik er det når man lever sammen med andre.Jeg er stort sett helt alene her annenhver uke, så det er bare andre gjøremål som må vike plassen når Karidansen får bloggdilla! Blogging er så lærerikt på flere områder, så jeg komme nok til å fortsette, sjøl om jeg kan ta noen dagers pause i blant! Velkommen tilbake! Alltid hyggelig å lese og få kommentarer fra den (nesten) eneste hanen i kurven som tar seg bryet med å kommentere damenes innlegg! Hils til Madammen! 😀

    6. Håper dere får en fin tur hjem – og at du fortsetter å blogge, hvis du synes det tar for mye tid – så blogg litt da vel. Kos dere masse i dag 🙂

    7. karidansen: Takk skal du ha .. og er så enig med deg 🙂 Og jeg kommer ikke til å slutte 🙂 Og det skulle da bare mangle at jeg ikke skulle gi kommentarer.. på det jeg liker og syns er moro og interessant å lese 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg