Om å være heldig… Utfordring..

Jeg har blitt utfordret av Inneuteferdig til å liste opp noen grunner for at jeg er heldig. Jeg ser jo at det er parallelle løp på dette og aner en linke tilbake til Ladyaugust. Nå er vi jo i oktober , men det er kanskje like greit,., for da har jeg en bra ramme rundt mitt innspill—

Jeg har hatt en flott barndom og oppvekst og et godt forhold til min familie, og i den nette alder av snart 68 år er jeg så heldig å ennå ha min mor i live.

Jeg traff min kjære da hun var 16 år og jeg var 21 år. Og vi bor i samme hus og sover i samme seng og til og med så har vi dobbeltdyne.

Jeg har fått lov å utfolde meg gjennom å ta de utfordringer som har kommet gjennom jobb og andre ting. Min kjære har alltid stilt opp slik at jeg har fått gjøre det.

Jeg har vært heldig med helsa, har omtrent ikke hatt fravær på jobben og vært svært lite sjuk… (,tillot meg å kakke i bordet…).

Jeg har blitt velsignet med to sønner som klarer seg veldig bra, og som har gitt meg fem herlige barnebarn.

Eldste barnebarnet og eneste jenta har velsignet oss med sin førstefødte og vårt første oldebarn.

 

Det er så mye jeg kunne ha ramset opp, fra et langt liv. Jeg slutter nemlig ikke å undre meg over at jeg ikke har noe negativt jeg kommer på. Men så er det det der med husken når man blir eldre.. svarten.. nå har jeg glemt hva det gikk ut på 😀

Jeg utfordrer ingen andre, men for de som har lyst å henge seg på dette,, så er det fritt frem 🙂

 

14 kommentarer
    1. Så flotte ting å være glad for, og å føle seg heldig på grunn av 🙂 Fin liste 🙂 Litt fint å lage seg sånn liste, man blir så klar over hvor fint man EGENTLIG har det 🙂

    2. Heldig du 🙂 Sånn skal det være 🙂 Kjekt å tenke over de godene man har fått i livet 🙂
      Jeg har fått oppfordringen selv, fra Frodith…så det kommer noen velvalgte heldige stikkord fra meg også etterhvert:)

    3. Heldiggriser er vi visst alle sammen som har blitt utfordret om noe så koselig. Jeg er takknemlig for livet og gledene det har gitt meg. Ja da, livet har hatt pepper også, men det er vel da vi lærte å se lysere på det som gleder oss!

    4. Tenk så mye du har å være heldig for. Godt å ta et sånt konkret blikk over livet og gjøre en oppsummering. Vi finner nok alle en god del å være takknemlige over. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg