Konkurranse som varmer…

Nå ser jeg jo at det går flere konkurranser og utfordringer på chatten, men det får nå bare våge seg. Jeg kliner til med en konkurranse åkke som…

Den er todelt, for det første

a) Hvor mange sekker ved har jeg fått prekivert i min eminente, demonterbare vedbod på terrassen. Jeg måtte hente to lass med henger…

b) Som dere ser er det ledig plass i “Vedboden” – hva annet lagrer jeg der gjennom vinteren.


SVARFRIST: Søndag kl 1800. Kort frist men, dere trenger jo ikke noen forberedelser for å gi et svar 🙂

SVAR SENDES: Enten i kommentarfelt eller på mail – [email protected]

Premiering kun til de som jeg får kontakt med i ettertid og får postadressen til.

 

Lykke til og god helg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg