Så var denne helga over…

Nå skulle jeg egentlig holde på med konkurransen min og sortere innspill. Men nå ble det jo bare åtte innspill.. så jeg lar den gå til i mårra tidlig en gang. Men nå er uansett helga nesten over. Og det ble jo en variert værmessig opplevelse. Men nå er i alle fall det meste klart for hva som måtte komme av høst og vinter…  Sånn så det ut i går utenfor her..


Jada, det er den berømte lønna mi… Og her er fra i morges, omtrent fra samme vinkel..


Naturen har verdens beste “klesskap”, og det er få som skifter så fort som den.. Og godt gjemt langt unna alt av blomsterbed der det meste har frosset bort.. der fant jeg disse tre standhaftige,,



Litt vemodig og koselig at Stemora tar i mot våren.. og  nå tar den i mot høsten..


Nå er det ikke lenge før sola forsvinner her for noen måneder…  så vi nyter de siste stråler..


Ganske så stemningsfullt, om jeg får lov å si det selv….

Men det er jo noe eget når skodda sniker seg inn mellom husene..


Ha en nydelig høst.. 🙂

10 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Vi har jo hatt noen netter med under 5 minus. Var jo derfor jeg fikk litt panikk med å få berget inn det som skulle inn 🙂 lykke til med forberedelsene i hagen

    2. Fine høstbilder, og kjekt at blomstene titter frem enda 🙂 Og ja, stemningsfullt når solen står lavt på himmelen 🙂 Skodda er jo ikke så koselig, men kan gi mange flotte effekter 🙂

    3. Eva: Litt moro når det dukker opp sånne glimt når alt annet er visnet bort.. 🙂 Og nå er jo snart sola borte for et par måneder.. så det gjelder å ta vare på de siste glimt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg