Alt har en ende… Del 1

Vi overtok heimhuset rundt 1985, og bygde generasjons bolig til mine foreldre. Da kjøpte min far en brukt Campingvogn som de skulle ha som “hytte” og overnattingssted for gjester. Den har tjent sin misjon for mange år siden. Og min salige far protesterte ikke når jeg nå fant tiden moden for å si farvel til “hytta”…

Den var jo nærmest blitt en del av naturen og omtrent “grodd” fast 😀  Men det finnes heldigvis hjelpemidler…


Og laus kom den.. men jaggu var det trangere mellom garasje og hus enn jeg hadde trodd..

Men det meste går, og særlig når skjønnheten ikke er overstrømmende i utgangspunktet … for den må jo liksom opp på denne platten,,


Og opp kom den med noen “skrikende” protester..


Og da er det bare å vinke farvel til et gammelt minne, som forlater oss uten av vi akkurat felte noen tårer. Da er nok høstens ankomst litt mer vemodig,,,

 

9 kommentarer
    1. Ja, det er rart det der. Det som har gjort sitt, er vi ferdig med fort.Men den høsten bruker sin tid den også, så er den over og vi får nye tider, før det blir vår. Vår, er et herlig ord som klinger av blomster, fuglesang og hage. Nå kan vi glede oss, igjen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg