Hjertelig tusen takk..

Jeg hadde bursdag i går, min første bursdag som blogger. Og når man er så heldig å ha truffet på det vakre mennesket som heter Frodith her inne, da går ikke det upåaktet hen. Hun er en fantastisk person, som er så raus med seg selv at det kanskje går på helsa løs av og til. Jeg er så imponert over Frodith at jeg sliter med å få sagt det på en god nok måte. Og nå er jo jeg relativt glad i ord….

Kjære Frodith, tusen hjertelig takk for alle gode og varmende ord, som fikk tårer i øynene på en gammel kall. Men når det er sagt så sliter hodet mitt med å skjønne at skrotten er 68 år. 😀

Og til alle dere som var innom innlegget til Frodith,,, hjertelig tusen takk 🙂

18 kommentarer
    1. 😀 Bursdagsinnleggene til Frodith er så fine for man blir så godt kjent med de hu skriver om. Jeg husker når jeg fikk et bursdaginnlegg av henne for et par år siden- jeg husker ikke om jeg turte å innrømme at jeg gråt litt altså (av glede så klart og fordi jeg blei så rørt) 🙂

    2. Gratulerer så mye på etterskudd ! Hurra for deg :)) Helt enig i det du skriver om Frodith også…
      Jeg var litt fraværende på bloggen i går..men skal inn å lese innlegget hun skrev nå :)) Håper du hadde en fin dag i går..og at det blir mange fine dager fremover :)))

    3. Gratulerer med overstått.
      Ja de bursdagsinnleggene til Frodith er bare nydelige og veldig koselige å få.
      Ha en fortsatt fin søndag 🙂

    4. Så koselig du ble glad da 🙂 Jeg skriver bare det jeg SER, og det er jo sånn du virker på oss bloggvennnene, så det er sånn du ER tipper jeg 🙂 Lykke til nå til dere to 🙂 Og tusen takk for kjempekos innlegg her Dedicat 🙂

    5. Gratulere me dagen som va! Å æ må si mæ helt enig me d frodith sir om dæ.. Du e ett varmt og godt menneske, d vises på alle måta! En forsinka bursdagsklem te dæ fra mæ!

    6. Gratulerer med dagen som var!!! 😀 Ja, frodith er en menneskekjenner. Hun leser mye gjennom linjene og formidler det på en veldig god måte!! 😀 Ja, om du er 68, så har du bevart et ungdommelig sinn – samtidig som du har høstet mange erfaringer på livets vei…. Da blir man gjerne litt klokere enn man var da man var 18….og hadde skråsikkert svart/hvitt svar på det meste… 😉

    7. karidansen: Tusen hjertelig takk 🙂 Jeg trodde aldri jeg skulle bli bekymret for å bli innbilsk når jeg begynte å blogge,, men jaggu er jeg usikker nå gitt 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg