Når drømmer blir virkelighet…

Jeg har alltid likt å skrive. Skrev små lapper til spesielt en venninne i ungdomstida. Og jeg var den som stakk med over halvparten av brevene når vi fikk post om bord da jeg var til sjøs. Og begynte så smått å skrive litt dikt og poesi. Og i de senere år så har jeg samlet sammen og drømt om å gi ut bok….


Og nå nærmer drømmen seg til å bli virkelighet….


I går fikk jeg prøve boka i posten,, det var en ubeskrivelig følelse å pakke den ut. Så nå leser jeg korrektur for livet, i alle fall nesten. Jeg bestiller 500 eksemplarer i første omgang, når jeg har sendt inn korrigeringer.


Boka blir utgitt på Kolofon forlag. Legger ikke ut noen link dit i dette innlegget. Dette blir sabla dyrt, men jeg håper jo at jeg får solgt noen eksemplarer, selv om jeg har lagt ut noe av stoffet både her og på Facebook.


Ha en vakker helg alle sammen. 🙂

 

 

34 kommentarer

Siste innlegg