Nå jubles det i bygda vår…

Se på denne gjengen her. Hvorfor jubler de på denne måten?  Jo for nå har de endelig fått et lokalt forbilde de kan se opp til. Damelaget som er på full fart mot spennende høyder. Jeg gjør oppmerksom på at jeg har fått tillatelse fra foreldrene til å bruke bildet. 


Endelig og etter mange års fravær så er det idealer for de yngste å se opp til. Og ikke minst gi muligheter for de med ambisjoner og lyst 🙂 Let’s Dance


Og jada, jeg er glad i bygda mi. Den har så eventyrlig mye å by på. Av kultur…


Og så utrolig mye annet, som jeg både har og kommer til å blogge om. Men håndball har dratt folk ut av husene før. Og jaggu skjer det igjen. Måtte bare sponsorer skjønne hva dette er er verdt 🙂 


Lykke til videre og ikke minst med kommende sesonger. Det er nettopp sånne vitamin innsprøytninger som trenges i vår kjære bygd.

Ord og bilder er mine 🙂 

 

14 kommentarer

Siste innlegg