Liebster award,, jaggu..

Man kan jo bli andektig av mindre enn det…  Men jaggu har ikke Talitas verden nominert meg til dette. Ja og så vet jeg ikke helt hva det går ut på.. men ligner veldig på noe kjedegreier som skal innvolvere mange. 🙂 Men hvorfor blogger man egentlig?? er vel litt av den tankegangen som ligger bak der også.


Nå er jeg jo rimelig sikker på at jeg ikke får noen varige mèn så det så.. leeer.. Jeg takker ydmykt med all respekt for kreative tanker her inne på bloggen. Men akkurat nå er jeg inne i en ganske intens hverdag der jeg såvidt henger med å kommenterer noen innlegg og  lage et og annet innlegg. Så jeg melder avbud på dette.. og det er ikke for å være vrang. Men jeg blir jeg med på noe så gjør jeg det fullt og helt.. men passet det veldig dårlig. Lykke til med prosjektet

 

10 kommentarer
    1. Jeg har blitt nominert tre ganger…men takket nei..både fordi jeg ikke er sååå mye på bloggen om dagen..og det blir litt mye skriving for meg…men også fordi jeg ikke er glad i “kjedebrev”…så skjønner deg godt :)))

    2. natheless: Akkurat som det skal være.. En nydelig dag til deg 🙂 Håper sola fortsetter å tine der hos deg sånn at sjura kommer seg i bygginga 😀

    3. Skjønner veldig godt at du ikke ville være med på dette… Jeg fikk også en nominasjon, og har sittet her og tenkt på om jeg skal henge meg på, eller la være… Det blir nok til at jeg lar være, i bunn og grunn fordi jeg bare ikke liker sånne ting her på bloggen. 🙂 De får kose seg med det, de som har sansen for det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg