Akkurat nå..


Det nærmer seg påske. Og da kommer det familie hjem.. barn og barnebarn og vi håper på oldebarn også 🙂 Og da var det spesielt å komme ned fra soveromsvask og se dette synet fra vinduet. SÅ jeg måtte bare ut på terrassen.. med kamera


At sola går ned før fire her, syns kanskje mange er vel tidlig. Men husk da at det ikke er lenge siden den åpenbarte seg etter vinterhvilen. Så vi er faktisk mer opptatt av at den dukker opp igjen, enn at den forsvinner på ettermiddagen 😀

Bildene er tatt i mot vest  i vår vakre dal.. det kommer et blogginnlegg om vakre Saltdal frem mot helga. 🙂 Og neida.. jeg er ikke sponset av noen som helst for å fortelle om min kjærlighet til den bygda jeg bor i 😀 så det så…

 

24 kommentarer
    1. Det er bare så nydelig! Her er det også vår og sol i luften, det er utrolig hva den kula har å si for energien:-) Nyt kvelden, har du begynt å grisle i drivhuset ditt nå?

    2. tujanka: Takker du .. skrev om det her om dagen da. Blir så innmari med farting hit og dit i vår og sommer.. i ulike sammenhenger. hvis helsa hennes holder da. Så jeg planla tomt drivhus i år.. ,meeeen.. i morges.. i en tidlig morgentime.. ble det bestilt frø til tre sorter.. 😛 hyyyssjj det er hemmelig 😛

    3. Alltid deilig når sola titter frem …her vi har huset vårt er den borte en periode om vinteren..men om sommeren har vi sol på terrassen til langt utpå kvelden 🙂
      Nydelige bilder både her og i det forrige innlegget ( som også hadde fin tekst til bildene 🙂 Fortsatt fin dag til deg :))

    4. Du kommer ALDRI til å klare å holde fingrene unna solvarm jord, og med de vendingene som livet deres har tatt det siste året, så trenger du sikkert den terapien det er å grisle med grønne vekster:-) Om ikke annet enn tre sorter… Klem til dere begge<3

    5. Det er koselig når unga kommer hjem.Her er det bare dattera som er langt unna, og hun kommer hjem om ei uke! Barnebarn har jeg ikke ennå. Det kan godt vente i noen år til. 😉 Flott solnedgang hos dere!! 🙂

    6. annebe: Takk skal du ha.. og husk at det sniker seg inn en god tanke til dere av og til. Det kan hende det kan trengs en tilbake om ikke veldig lenge 🙂 Ha en nydelig dag og uke 🙂

    7. tujanka: Leeer,, nå hørte jeg firstemt ekko i mine ører her.. enda ei påstår jeg er tunghørt.. jaja.. leer. Men det er noe der… Må bære jordsekker i drivhuset i morra.. til frøene komme,,, 😛 Så får vi se hva våren bringer.. 🙂 Klemmer back

    8. karidansen: Tusen takk 🙂 Nå vet jeg ikke alder på dine poder,, Men en ting vet jeg.. at når første barnebarnet er der.. så ,, smiler.. sier ikke mer.. for ord kan ikke beskrive opplevelsen 😀 så det så

    9. Margrethe Hjertaas: Ja jeg gjør det,, bodde jo i Asker en fire års tid.. men hjem bar det og der blir jeg 🙂 Klem,, og du brenner for dine trakter.. det er det ikke vanskelig å se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg