Det kribler både her og der,,

Husker med gled når man lagde hoppbakker for oss selv og for flasker, så her var det full fart i går med å lage for små figurer…


Og det snødde tett.. men var en deilig temperatur…


Da løftet jeg blikket,, og fulgte mine egne spor…  det er jo i slutten av mars joooooooo……..


Sukk.. mye tomme potter…


Meeenn,, klarer man å la være… ??


Jada,, jeg er bittelitt håpløs. Men det er bare i den ene enden 😀 Ha en vakker påske 🙂 Sender med et bilde som intro til mitt neste innlegg…

 

11 kommentarer
    1. Mye vinter øverst i innlegget…men så ble det mer vårlig..fint begge deler, men nå vil jeg ha vår ..
      Blitt bål på deg og dine i påsken også da ser det ut til…hyggelig det :)) Fin dag videre :))

    2. Hoppbakke er gøy ja! 😉 Jeg er litt pysete.. Men å sende flasker utfor, dèt er gøy! 😉
      Håper våren kommer til dere også snart! Men flott å se at det begynner å spire i drivhuset! 😉
      Har du hele familien samlet nå? <3 Kos deg masse iallefall Jan!

    3. Unni: Har hatt hjemme begge sønner med samboere og alle fem barnebarna og vårt ene oldebarn. Så vi var hos mamma og tok fem generasjons bilde. Men de var til litt forskjellige tider.. bare et døgn at alle var samlet 🙂 Bare eldste sønnen med sine som er igjen, men de reiser i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg