Lettvint og knallgodt..

Av og til så kan man unne seg en lettvint dag, og i alle fall når huset er fullt av folk hele påska. Og hva er mer sosialt enn å ta med seg sine kjære og nærmeste ut på middag. OG i alle fall når man kan spise seg “forderva” og vel så det for en billig penge. SÅ om du kjører E6 på tur fra eller til Polarsirkelen.. så stopp på Nordnes Kro og Bygdesenter.


Det er et herlig sted, både for å spise og overnatte. Og i påsken var det ikke noe mindre å by på.


 


De er viden kjent for sin middags buffèer. Jeg glemte å telle, men i heftig rådføring med mine så ligger antallet middagsretter mellom 10 og 15. Og alltid nok mat under hvert spennende lokk…



Og dessert hører jo med. Og det taes faktisk hensyn til de med matallergier, selv om det er vanskelig å tilfredsstille alle.


Og interiøret er jo spennende for både voksne og barn,, om man har øynene med seg.. så her kommer et bildesammendrag..






Men om du eller noen av dine mot formodning ikke finner noe som frister i buffèen, så finnes det andre muligheter..

Og for de som vil handle litt av både lokale varer og annet.. så vær så god..



Jeg kan jo ikke garantere noe som helst.. men har en god følelse av at alle forlater dette stedet med et smil og gode følelser.


Og for de som ikke er så kjent i området her i nord.. så se på kartet her..


Vi er selvfølgelig i Saltdal kommune, sånn cirka midt på kartet,,,

Alle bilder er mine, og innlegget er ikke sponset. God tur innom til alle de som ikke har vært der 🙂

Om du vil ta en titt på Facebook sida deres, så klikk HER
 

16 kommentarer
    1. Ingenting er som ferdig middag man har sluppet å lage selv, Å når plassen ser så koselig ut så må det jo bli vel verd pengene 🙂
      Her i påska har det blitt mye spise ute, blir jo som oftest det når man er på tur til det store utland 🙂
      Her i huset i dag blir det hjemmelaget bankekjøtt gryte. 🙂 Ha en strålende dag

    2. Åhh, det hørtes ut som et koselig sted med masse god mat 😀 Skal legge det på minnet til den dagen jeg blir stor og skal reise rundt i hele Norge! 😀

    3. Så utrolig mye deilig mat. Det er som de hotellovernattingene jeg må på innimellom. Maten er høydepunktet, med deilige desserter 🙂 Mye morsomt på dere stedet 🙂

    4. frufrydefull: Godt man kan variere på den måten. Fikk blodfersk småkveite levert på døra i går.. så blir nok det i dag 🙂 Ha en vakker ettermiddag 🙂

    5. Wow,her ser det ut til og være mye godt og spise og ikke minst nyte et godt måltid som en får servert selv uten og måtte stå på kjøkkenet:-) Det er slik en burde unne seg litt oftere. Ser ut til og være et koselig sted dette og jeg antar du og dine ble både mette og fornøyde. Nå skal jeg selv nyte en god dessert som jeg selv har laget…. Må du ha en fortsatt fin dag.-)

    6. Hobbystua: Av og til er det veldig greit 🙂 Jeg har aldri vært noe dessertmenneske,, men innrømmer tvert at jeg spiste to forskjellige der 😛 Kos deg og ha en fin dag 🙂

    7. Så fint å kunne ta med hele gjengen ut på mat. Det er trivelig med besøk, men det er godt å kunne ta det litt lettvint en dag når det blir mange munner og mette og ditto oppvask! 🙂

    8. karidansen: Joda det er veldig sant 🙂 Men oppvask har aldri skremt meg for å si det sånn. Men jeg ble jo ikke sur da oppvaskmaskina dukket opp 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg