Vååår… også i nord…

Sola skinner og himmelen er blå og det er vindstille. Du kjenner et sug i magen. Det aller meste av snøen som fanatiske ski elskere jublet for i påska er nesten borte. Sjura/skjæra er på partnerjakt, og du får jaggu litt tenning bare av å se på. Da blir man fristet,, fristet til å ta en liten fotosafari. Så da tok jeg med meg kamera og dro til et frilufts område vi har ganske så nære sentrum. Det ligger ved fjorden.


Her det laget til ganske så mange muligheter for kos og aktivitet. Men jeg skal la bildene tale…. 



Jada, discogolf til og med.. uten at jeg har prøvd det..




Bildet over er mot sør, og det under mot nordøst—


Og da tar vi med et mot sørøst også…


Og til slutt litt informasjon fra området.. og det var en herlig tur 🙂 

Upps,, glemte litt HMS…

..og et av de sikre vårtegn.. ha en fin dag og nyyyyyt våren 😀 

Mine bilder… alle som et 😀 


 

14 kommentarer

Siste innlegg