Når journalister ringer…

Dere begynner vel å bli drittlei den “selv profileringa”, så nå skal jeg profilere de som profilerer. På torsdag morgen fikk jeg telefon fra lokalavisa, for de hadde hørt rykter om bok prosjektet mitt og ville gjerne intervjue meg. Annen hver torsdag er jeg opptatt i et frivillig bingoteam som arrangerer bingo for beboerne på Saltdal Sykehjem. Så journalisten skulle komme opp dit, og jeg møtte en ivrig og flott journalist.


Vi hadde en lang og artig prat som kanskje kan resultere i flere innslag, ikke minst om seniorlaget fra min gamle arbeidsplass. Det kan du lese litt om i et annet blogginnlegg – HER

Og journalisten kommer selvsagt fra lokalavisa her i distriktet..

Og sånn var det å lese i lørdagens utgave av avisa..


Det morsomme var at det viste seg at vi begge hadde meldt oss på Prosjekt kor Salten, og har øvd en maraton økt denne helga i Bodø på Musical in Concert som du kan lese mer om – HER


Det er faktisk en ganske spesiell følelse å gi ut egen bok. Og jeg har ikke tenkt, og kommer heller ikke til å tjene noe på dette prosjektet, men håper å gå i null. Så skulle du ha lyst å kjøpe den så ta kontakt med meg på  SMS/telefon – 91796498 eller på mail – [email protected] Eller du kan bestille fra forlag eller bokhandel på denne måten..

Tusen takk til Saltenposten og journalist Maria Trondsen for god og fin omtale 🙂 

 

25 kommentarer
    1. Så morsomt! Selvfølgelig fortjener du all omtale. Nå skal du se det blir fart i salget. Kanskje du blir en bestselger!!! Kos deg med ditt og ha en vakker dag!

    2. Så gøy…ser ut som en hyggelig journalist også.. og du tok deg godt ut på bildet i avisa :)) Syns det fortjener omtale når folk som skriver fint tør å satse på å gi ut bok….Tommel opp for deg :))

    3. Det er kjekt å få sånn positiv oppmerksomhet. Og det fortjener du jo 🙂 Så unner deg virkelig den gleden 🙂 Og helt klart kjekt å møte noen å ha noe til felles med også 🙂
      Jeg kjenner selv noen som har gitt ut bøker, og det er jo ikke så lett å bli rik på det. Men han ene jeg kjenner, ga all inntekt til et veldedig formål som han hadde plukket ut. Da fikk han solgt litt mer, men fortsatt tjente han ikke noe til seg selv da 😉
      Men jeg håper at du vil klare å tjene litt på sikt. Måtte jo være morsomt 🙂 Lykke til videre 🙂

    4. Eva: Tusen takk 🙂 Jeg har nå aldri hatt noen tanker om å tjene så mye på dette. Men hadde jo vært greit å dekke produksjonskosten, så det får vi se om jeg får til 🙂

    5. Jeg synes at du skal nyte den oppmerksomheten du får jeg Jan! 😉 Du er forfatter nå vet du, og pr hører med!
      Og så, fortjener du det! <3

    6. Etdiktomdagen: Tusen takk.. jada det var de som tok kontakt. Men du vet jo at dikt er jo ikke noe folk sloss om å få tak i .. så vi får se. Det er ikke billig å gi ut bok.. så får jeg dekket kostnadene så er jeg fornøyd 🙂

    7. Nei det med dikt er ikke så enkelt. Jeg sender inn dikt til lokalavisen her. Tok sats for noen år siden….. sendte inn, og følte meg veldig dum……. men fikk mange positive tilbakemeldinger 🙂
      I dag er det mange som liker å lese mine dikt med bilder – og jeg får bare gode ord. Sender inn 1-2 i mnd. Prøver å ikke være for overivrig hehehe Jeg får ikke noe betalt for det, men jeg synes det er morsomt å glede de jeg nå vet gleder seg til mine innlegg 😀
      Og for oss som liker slikt er det jo god terapi <3

    8. Etdiktomdagen: Tøft ,, fortsett med det.. og det er så sant. det er terapi. Jeg har jo tenkt på bok lenge, og i alle fall fra jeg begynte samle sammen og finpusse litt på stoffet, og ikke minst når jeg begynte å blogge og ta bilder. Og jeg gir jo ikke ut boka for å tjene penger på det,, men håper å dekke kostnadene.. det er slett ikke billig 😛 Ha en fin dag 🙂

    9. Ja håper du får solgt en del 🙂
      Jeg har også en liten tanke langt bak i….. om en dag å gi ut en liten diktbok 🙂 Det hadde vært noe 🙂
      Du er heldig som har fått interesse fra et forlag? for det er vel et forlag som har laget den? 🙂 Spennende for deg 🙂
      Lykke til !!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg