Omforladels

Mine kjære bloggvenner, jeg ber om unnskyld for at jeg har vært så fraværende i kommentarer og blogging. Vi har jo vært på farten noen uker allerede, og mer kommer. Akkurat nå er vi på Skedsmokorset. Sånn blir det vel ofte i sommer tiden. Men jeg prøver å scanne gjennom. Og nå skal jeg i alle fall lage et innlegg fra våre opplevelser sist lørdag i vakre Tønsberg 🙂


Man skulle kunne gjort som Grågåsa, en tur hver vår og høst og ferdig med det, så lytt gjerne på denne linken….
Grågåsa

7 kommentarer
    1. Så fint bilde 🙂 Får tanker av sånne bilder. Her inne på blogg er det skikkelig stille om dagen, av de JEG kjenner hvertfall, så jeg tror mange har ferie og bloggfri 🙂 Kos deg du . Jeg skal på konsert-helg nå til helgen, det blir deilig og avslappende OG moro 🙂

    2. Koselig å se deg, må bli slik når man er på farta..jeg har blogga ganske jevnt ei stund nå…så blir nok et par dagers pause, og litt roligere i sommer :))..men vi er jo for det meste hjemme så jeg har tid nok :)) Vakkert bilde og vakker sang :)) Kos deg med kvelden :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg