På tur til Lofoten i VW Sharan

Lofoten  er jo en årlig tradisjon for oss, siden madammen er derfra. Men også fordi vi stortrives der.Vi velger stort sett å reise Lofast med ferge Bognes/Lødingen. Og denne gangen var vi så heldige at ferga akkurat forlot kai når vi kom…


Men det kommer jo alltid en til, og da havnet vi jo først i køen. Men nå er ikke jeg helt stødig med min ny innkjøpte linse. Så denne turen er læring på det.


Vel parkert helt fremst i køen på ferga,,

Ja ikke satt vi der på overfarten,,,,


Og i hvert fall ikke der…


Vi satt litt her og litt der, og det brydde ferga seg fint lite om, den forlot Bognes på klokkeslettet.


Snikfotografering av ektefeller… hmmm.. er det straffbart?


Og ferga var like presis inn til Lødingen. Da var det bare siste etappe frem til Ure Rorbucamping. De skal jeg blogge om litt senere, men du finner de på facebook.


Jepp,,her var det litt av hvert..

Men bilen var jo ikke full joooo.. 😛 Men jeg tror nok vi er berget i de to ukene vi skal være her..


Da er det bare å vente på været. Skjønt vær er det plenty av her, men en bitteliten ‘skvett’ sol hadde ikke gjort noe. Men nå er vi ikke her for å ligge langflat i sola..

 

Innlegget er ikke sponset 🙂

 

12 kommentarer
    1. Hei!
      Gleder meg til bilder!
      Høres ut som en grei tur over med ferge 🙂 Og bilen var da aldeles ikke fullpakket 😀 Dere klarer dere nok 🙂
      Bare å nyte naturen og alt som kommer med 🙂 Dere er heldige 🙂

    2. Jeg har vært på Rorbu en gang i Lofoten, men vet ikke navnet på stedet. Spent på bildene dine 🙂 Pass deg for madammen nå, sånt kan straffe seg ja 😀 ha-ha

    3. I følge min bror, som reiser til Lofoten hvert år, så er det den flotteste plassen i norge. Jeg har ikke vært der selv, men ut i fra bildene han har lagt ut, må jeg si meg enig. Håper finværet kommer, og dere får noen flotte dager der :o))

    4. frodith: Tusen takk,, jadda ,, jeg skal ta vare på henne 😀 eller omvendt.. 😛 Legger jo også ut noen bilder på Instagram , men tatt med mobilen 🙂

    5. Vera Lynn: Tusen takk for kommentar 🙂 Det er mange flotte steder i Norge, men Lofoten har jo sine vakre særpreg. Det er i alle fall sikkert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg