Smått og stort fra vakre Lofoten..

I dag skulle vi ta en tur ut med båten. Men det ble såpass med bølger at vi returnerte og satte oss i solveggen på bua på Ure, med kaffe og litt mat. Faktisk første dagen med shorts på 😀 Men jeg hadde jo med meg kamera og testet ut linsa litt.. og DA—-


DA kom havørna susende inn fra havet, to stykker faktisk, men den ene forsvant før jeg fikk somla frem kamera,, men først noen andre prøvebilder…






Alle bildene er tatt med Tamron objektiv, 70-300 med  macro og uten stativ, Men NÅ ,, mer havørn. Er så sjelden den er så nært så jeg legger ut alle bildene jeg klarte å ta..


Måkene satt rolig og ante fred og ingen fare…


Og så var freden brutt, og herlige syn åpenbarte seg..






Hun kretser rundt litt og går inn for landing rett fremfor meg så jeg nesten ramler bakover, men letter like fort…




Her kommer den, nærmere og nærmere….


Før den avslutter showet, og takker for seg….




Og så var det hele over, like fort som det begynte…


Og luftrommet ble overtatt av andre mer normale syn…
 

8 kommentarer

Siste innlegg