Nå kliner jeg til som Rosablogger…

Nå må jeg innrømme med hånden på hjertet at jeg ikke har vært inne å lest blogger, man kan ane kommer inn under det begrepet. Men ha meg unnskyldt, om det ikke dreier seg i en viss grad om kropp og klær, eller kanskje mangel på klær.

Nei for svarte,, jeg er jo mann – om ikke store spretten, så er jeg mann!, i begge ender til og med 😀  Så da så..

Jaja,, det er vel lov å prøve seg 😀 ,, Men nå er saken den, at jeg har lovt, både i fjor og i år å bade i Vestfjorden. Nå er dette neppe noe å skryte av, for jeg vet om mange som har gjort det.


Ja du ser selv! Jeg klarer jo ikke en gang stå rett opp og ned når jeg nærmer meg vannet. Og svømmeferdighetene ligger sånn halvannen meter under vannskorpa. Og dessuten hadde jeg glemt badebuksa.

Fy fader, 13 grader,, “Jeg fryser og snuuuuur…… ” Og sjekk den skrotten..?? Er jo en tragedie at Vigeland døde for så mange år siden,,,

Biter sammen tenner og gud veit. Her bader jo unger og svoger og svigerinner rundt meg og er i ferd med å mobilisere mobbe faktoren…


Skjelve,, skjelve..  hva gjør jeg nå!?!?


Å herrefred.. jeg synker…


Jeg svømmer!!!!

NÅ har jeg gjort det,, å du allmektige så stolt han er 😀


Og nå lover du resten av verden høyt og høytidelig.. ALDRI mer “Rosablogger” . Men konsekvent – det må man si,, vannrett ut og vannrett inn 🙂



Det er jo så mye annet som passer perfekt i vannet, enn denne gamle kallen :D.. Men jeg badet i Vestfjorden – så det så 😀

Fotograf: Tore Rasmussen

 

16 kommentarer

Siste innlegg