Magiske meg…

Ja nå er jeg ganske så sikker på at jeg ikke ville ha blogget om “Magiske meg..” sånn helt av meg selv. Men når Unni lager en utfordring om det magiske, så må man holde seg til oppgaven 🙂 Og den kan du se nærmere på – HER.

Jeg spurte min kjære hva som var magisk med meg? Og her er svarene….

Du er magisk med ord…… Ja jeg har jo fått oppfylt min drøm med å gi ut bok, det er da noe.

Du har magiske hender, mer sier ikke jeg om den saken, jeg må jo bare stole på min kjære,,

Du har fått rompe på dine gamle dager.. DET må jo være magisk… Ja nå ser jeg jo meg selv bakfra så sjelden at jeg aner ikke hva som befinner seg der… så det så.. (PS – prøv i Google bilder å finne en manne rompe?, det fant ikke jeg. Snakk om diskriminering…. ).

Men nå er jo madammen inhabil, så jeg må vel legge til litt av min egen oppfatning.

 

Jeg kan finne på det utroligste og har aldri vært redd for å ta en utfordring eller for å dumme meg ut. Så jeg kan være både høyt…

…og lavt. Og elsker egentlig å være ute i naturen, men det blir alt for lite. “Livet” som blogger har bidratt litt med kameraturer. Men madammen og jeg har funnet noen steder som er lette å komme til.

Jeg kan sitte stille også. OG være stille. Særlig når madammen lager krumkakerøre. Da teller jeg sekunder og er innbitt fasinert i evigheter, til den såkalte rompa er både sår og øm….

Jeg kan være i farta også. Liker vel egentlig fart,,, altså, NÅ holdt jeg for munnen til madammen så hun ikke skulle røpe mine nyervervete fartsbøter, men da på land. Men nå har endelig lært meg å koble inn Cruise kontrollen,,,,

Jeg kan være seriøs også. Og jeg har vel aldri trukket i sort dress og tvers over så ofte som siden jeg begynte i Saltdal Mannskor i den smukke alder av 63 år. Noe jeg aldri har angret på…

Om dette er magisk vet ikke jeg, men jeg kunne jo hatt en tryllestav på siste bildet. 🙂 Men det er i alle fall ganske så mye meg 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg