Dugnads Bingo

Jada, jeg vet jeg har blogget om Bingo før. Særlig etter at kommunen måtte avvikle dette tilbudet på Sykehjemmet. Men en gjeng herlige og godt voksne damer tok saken i egne hender, og da ble det…. 

 

Men det er jo ikke rare økonomien å kjøpe gevinster for, med en innsats på kr 20,- pr spill. Så da får man kle på seg sjarmen og ta en tur til Nabokommunen.


Det er vel ikke til å unngå at det eksisterer en viss Handelslekkasje mellom to så nære kommuner som Fauske og Saltdal. Så hva er ikke mer naturlig å prøve å få til det motsatte. Så jeg tok turen til…




Og dama på Salten Synssenter var sporty nok til å stille opp på bilde 🙂 I det hele tatt så møtte jeg og min kjære kone mange positive mennesker. Så gevinster fikk vi…





Utrolig moro å møte så mye forståelse og velvilje. Det var jo ikke alle i Handelsparken som kunne bidra, men det har vi jo forståelse for.


Men her stikker vi innom kommende torsdag, siden vi fikk et løfte om et bidrag.

Da vil jeg på vegne av “Bingo gjengen” og beboerne på Saltdal Sykehjem få takke for all mulig støtte. 

NB Innlegget er ikke sponset.

Vi var jo en tur rundt på Rognan også, men det får jeg komme tilbake til 🙂

#bingo #gifts #sportyshops #positivebutikker
 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Er jo litt rart at kommunen måtte avvikle det tilbudet… Men så flott at noen tar affære og får det opp å gå alikevell :)) De syns nok du var sjarmerende ja, for det var mange fine premier her 🙂 Jeg har ikke vært på bingo siden jeg var med farmor da jeg var barn, og da syns jeg det var stas :))

    2. Så flott at dere engasjerer dere og får tak i gevinster til bingoen. Det kan være en kjærkommen adspredelse for en som er på sjukehjem. Dagene kan fort bli veldig like, og det betyr mye at det “skjer” noe. Sjøl har jeg aldri spilt bingo, men den dagen kan komme at jeg vil sette veldig pris på at noen steller i stand noe som gir meg litt avveksling fra de daglige rutinene. All honnør til deg, Madammen og de andre som bidrar til dette! 🙂

    3. Så bra at handelsstanden stiller opp. Jeg har jobba bingo-dugnad da jeg spilte i ungdomskorpset – det var stor ståhei, med faste plasser og spesielt opplegg på hvilke spillebrett de skulle ha…… moro var det, og gode kroner i kassa den gangen!

    4. Margrethe Hjertaas: Ler,, ja det kan jeg tenke meg til 🙂 Nå er jo dette et helt annet opplegg da,,, så jeg trøster meg med det ,, jeg som aldri har hatt sans for spillet… 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg