Da var jeg ferdig med Musicals In Concert…


Da var en enorm opplevelse over. Nesten to timer på Stormen Scene, sammen med et prosjekt kor og stort orkester og en masse dyktige solister. Bodø’s nye konserthus fyltes til randen av 700 engasjerte og fornøyde publikum.

Om jeg blir mer aktiv nå på bloggen gjenstår å se.. Men jeg rakk i alle fall å få sendt inn høstbilde til Frodith sin konkurranse. Om DU ikke har rukket det, så ta en titt HER – fristen er i mårra. Du tar ingen sjanser, for Frodith er det man kan kalle for en –


Men for all del – ikke MIN da 😀

10 kommentarer
    1. He-he, flotte kommentarer fra deg på slutten her 😀 hi-hi. Ja, du har nok hatt en flott opplevelse med sangen. Jeg elsker Les Miserable-musikken. Nydelig 🙂 Og jammen får du komme deg i blogg-stolen igjen 🙂 Du vet du blir savnet når du forsvinner vettu, diktene og andre fine innlegg, og hele mannen bak 🙂

    2. Etdiktomdagen: Hjertelig takk 🙂 Jeg måtte jo bare finne et bilde i full fart,, men som min avdøde svigermor sa : Det er ikke noen hest vi konkurrerer om 😀

    3. Margrethe: Tusen takk 🙂 Ja vi får se hvordan det går 🙂 Jeg får jo ikke kommentert alle innleggene her da. Men ser jo flere av dine bilder på Instagram også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg