Da var det gjort…


Ja det er en tid for alt, og i dag fikk jeg omsider rotet meg ned i kjelleren for å finne frem dette. Og for de som fulgte meg i fjor høst så aner de vel tegninga…


Jepp, det var på høy tid å få montert opp min praktisk “Bod” på terrassen. Den er ikke akkurat noen skjønnhet akkurat. Men veldig praktisk og lettvint.


Litt mørkt bilde, glemte jo å ta bilder og kom ikke på det før det var mørkt. Men her ser du omtrent halvparten. Og der er vinterforsyningen av ved, to sett med hagemøbler, og en masse urner og verandakasser. Prekivert og klar for en lang vinter 🙂


Og jaggu rakk jeg å binde opp de buskene som har behov for litt ekstra støtte mot snøens mektige favntak.


Og når lønna slipper sine siste gule blader og fargelegger bakken. Da stiger en annen gul fanfare opp, og med betydelig mer action og spenning.


Nemlig! Og på søndag fylles Saltdalshallen på nytt for hjemmekamp – og ikke bare en, men to stykker. Både klokken 11.00 og klokken 14.30 (vintertid).


Kom gjerne innom og plukk med deg et lønneblad eller flere når du tar turen i Hallen på søndag 😀 Men uansett, møt opp og støtt vårt eminente Håndball lag. Dette blir spennende.

Selv forskere sier det – “Tenk litt på det” 😀 Dette er fra et blomsterbed utenfor Stormen i Bodø, men er da litt gult der også 🙂 Ha en nydelig helg, uansett hva du har for planer 🙂
 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg