Engler i sneen og Rustne Herrer :D

Snø og is er liksom ikke det første man tenker på når man tenker på Engler. Men i kulturbygda Saltdal er det meste mulig.

Se bare her. Og som veldig mange vet så ser jo dette “bildet” omsatt i lyriske former også.. Bare klikk på den blå linken og lytt og nyt…

HER

Nå var det jo bare èn “Rusten Herre” med i den duetten der. Den andre mer engle-lik etter min mening.


Men uten sammenligning for øvrig, så er vi ikke snauere i kulturbygda vår enn at vi også har Havfruer i snøen.

Men hva i alle dager har så har “To rustne Herrer” med dette å gjøre? Ta en titt på denne linken og klikk HER

De kommer til Slipen Scene så klart 🙂 og i Stor salen til og med.

Vår vakre Engel speider utover fjorden, ber sine bønner – og venter med lengsel på ankomsten sammen med så mange andre. Ja jeg vil ikke påstå at jeg har oversikt over hvem som er “engler eller havfruer” i det ventende publikum, men det spiller ikke så stor rolle så lenge de møter opp! 

Møt opp og la “De Rustne Herrer” få en ekte “Slipen feeling” som får de til å glemme Chat Noir for en stund, når de flyr tilbake mot sør!

Billetter får du på Leselysthuset AS klikk HER


Men OBS vær på vakt så de Rustne Herrene ikke kaprer en båt og kidnapper både Engel og Havfruer 😀 Vel møtt til nok en Kulturell herlighet på Slipen Scene,,

Men før det så kommer jo Blåfrosten! Vil du vite mer om programmet der så klikk HER

 

Vel møtt til en kulturell vandring frem mot en vakker vår i Kulturbygda Saltdal.

 

 

 

14 kommentarer
    1. Så vakre skulpturer <3
      Engler er hva jeg elsker å pynte til jul med <3 Så selv om jeg ikke er religiøs på noen måte, er jeg veldig glad i engler <3
      Havfruen var også veldig vakker 🙂
      Når jeg leste om rustne herrer i overskriften, så jeg for meg skulpturene som står rundt om i Stavanger 🙂
      Kjekt med litt kulturelle aktiviteter 🙂

    2. Aktiviteter er det nok av der opp hos deg. Nå trodde jeg at jeg skulle få se deg liggende i snøen å lage engler, men den gang ei. Men engler og rustne herrer var det visst!

    3. Så flott den engelen er, ser nesten helt ekte ut :o)) Det var så rørende å se flotte Hilde Heltberg, som dessverre gikk bort så alt for tidlig. Det hendte hun var med samme banen som meg, og selv om vi ikke kjente hverandre noe mer enn at vi var fra Oppsal, så hilste hun alltid :o))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg