Frodith’s lille vår challenge :)

Det er ikke lett for en gammel kall og henge med, når spretne ungjenter finner på en masse sprell av utfordringer og konkurranser. Men så sliter jeg jo med å holde meg unna. Så jeg hiver meg på denne til evig oppfinnsomme Frodith – klikk på navnet så får du se…

Utfordringen Dag 1: Dans:


Her er det måke dans i Lofoten. Det er en fotogengjeng som jeg elsker å ta bilder av. Men siden det ikke var 100% konkret med antall bilder pr utfordring.. (hyyssjj,, jeg så ikke det 😛 ) Så tar jeg med et som er tatt inne i heisen på et nytt hotell i Bodø, som heter Havet. “Me ha vel lov å juksa lite..”


Dag 2 . Liv:


Et litt unnselig bilde. Men det viser at det gror liv på de underligste steder.

 

Dag 3 – Skygge:

Kanskje et litt uvanlig Skyggebilde, men likevel. Det er tatt på Allerhelgens søndag. Og i skinnet fra mange lys på kirkegården, så danset det mange fredelige skygger.
 

24 kommentarer

Siste innlegg