På jakt etter våren…

I dag måtte jeg bare ta meg en tur ut for å titte etter våren. Været var jo herlig og jeg hadde jo tid før drivhuset skulle ha sitt stell,,,,

Og SE.. hva som møtte meg nesten med en eneste gang 😀

Og jeg skimtet flere litt lenger unna…

Da måtte jeg rette nakken og kikke opp mot den vakre himmelen, og ser at naturen klemmer. 😀


Men hva ser jeg litt lenger bort? Joda, hvem andre enn den flittige mauren som er i full gang.. 

Men finnes det menneske skapte vårtegn? Ikke mye synlig her.

Men like før jeg skal dra hjem så kommer sannelig en sånn ”artigkar” slepende med en båt for sjøsetting.. 😀

Nå drar det seg sakte men sikkert mot Mai, skal tro om denne ”Doningen” fra i fjor tiner frem til årets Russetid?  

Det glimter i alle fall til her og der med litt vårfølelser, så får vi la naturen ordne det på best mulig måte 🙂

8 kommentarer
    1. Nyyydelige bilder! og ja det var godt dere også fikk litt vår! her er det nesten sommer når solen er fremme! Ha en god kveld og natt! og håper snøen også snart forvinner!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Uansett hvor mørkt det kan se ut så kommer våren 🙂 Eller hender faktisk at vi hopper over våren og smeller rett inn i sommer’n 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg