Frodith sin sommer utfordring…. dag nr 5 og 6

Har man først blitt “kjent” med Frodith her inne på bloggen, så må man bare prøve å henge med i svingene.


 

Den jenta finner på de utroligste herlige sprell. Bare se på henne.. og klikk deg inn HER for å finne ut mer.


 

Men som “Early Warning” – jeg har ikke spurt om å få kopiere bildet, så jeg står klar til å springe fra min egen skygge om jeg må. Og selv små skrotter kan bli faretruende skummel i rette vinkelen 😀

Men det var den der utfordringa til Frodith. Og jeg henger litt etter, så her må jeg komme meg i gang. På med sekk og kamera, og ikke stå her som en skygge av meg selv. OG, bare for ordens skyld, det ER beltereima som henger og slenger 😛

Jordbær var tema, men for dag 6. Men faktorenes orden skal visst nok være likegyldige. Så dag 5 får komme etterpå.  Her kommer et prakteksemplar av et Markjordbær.

Men det som er litt artig, at disse kom jeg over i asfaltkanten på tur fra Tærud dalen og opp til Skedsmokorset.

Jordbær er jo totalt avhengig av sol, så kanskje ikke så rart at det er tema for dagen før, nemlig SOL. Dette bildet er tatt St Hans aften på Mjelle utenfor Bodø. Om du har lyst så kan du nyte bildet til musikk – klikk HER.

Det er en fare for at det blir for mange sol bilder. Men her kommer et tatt for to uker siden, tatt på tur fra Kiel med Color Magic.

Her er et annet, hvor solen speiler seg i regnet med Reine i bakgrunnen. Det bildet ble tatt i fjor sommer.

Men siden vi er i Lofoten akkurat nå, så kommer et bilde jeg tok i forgårs, rett utenfor bua. Det kunne nok gått glatt inn i tema for i morgen . SKYER.

Men jeg avslutter med to bilder jeg og min kjære tok på Eggum i fjor sommer. Men vi håper fortsatt på en sjanse til å fange midnatt sola i år også.

Ha en nydelig sommer videre alle sammen 🙂

#Mjelle #Lofoten #urerorbuer #Reine #Eggum #Colorline

16 kommentarer

Siste innlegg