Julemesse og Julegaver :)

Ja så har jeg gjort det igjen, meldt meg på årets Julemesse.

Her ser dere hva jeg snakker om….

Man skal være morsk for å stille seg opp sammen med alle de fenomenalt dyktige og kreative menneskene som stiller ut og selger på sånne messer. Men det er jo moro og gamle gubber skal jo ha noe å holde på med.

Ikke har jeg lært meg å strikke siden i fjor, og ikke treskjæring eller andre herlige hobbier.. så det blir samme “leksa”.

Det vil si at det blir litt til,,,,

Dette ble ikke helt som jeg hadde håpet. Men man lærer etterhvert. Det var i alle fall artig å gjøre det, og ikke minst å ramme inn..

Det er jo en fordel med disse, og det er at de er jo lette å pakke inn 😀

Jeg gleder meg uansett. For det er jo masse folk og masse liv, og så utrolig mye flott å se på:) Så møt opp på årets Julemesse og ha det moro 😀

Jeg har fått lov av Henning Ramsvik å bruke fotografier av de bildene som henger i Kafè delen på Samfunnshuset. Det er helt utrolig hva han skaper av liv i et stykke tre.

 

#julemesse #julemessa #bilderogpoesi #dikt 

12 kommentarer

Siste innlegg