Den takknemlige vriompeisen…

 

Jeg har jo alltid vært litt vrien når det gjelder bursdager. Det er noe med det der å lage styr rundt egen person, sånn bare for at man blir et år eldre. 

Men heldigvis så har man ei i livet, som “river ned “sånne varslinger”.  

Så gir man gir seg jo og deltar i forberedelser, så lenge det ikke blir alt for omfattende.

Men når jeg freser snø og sånt, så trylles det frem kaker og annet, med en magi som er beundringsverdig.

Da er det liksom for sent å begynne å vifte med stokken, og mobilisere motstand.

Men når det kommer herlige mennesker på døra med smil og klemmer, da er jeg evig takknemlig til min kjære som ikke gir seg.

Da “sniker” man til seg litt av æren og byr på kaker og mat på alle slags fat. For ikke å snakke om gleden med alle hilsner på Facebook og telefonen. Og ikke minst hilsningen på Bloggen fra herlige Frodith, som du kan lese ved å klikke HER.

Uten forkleinelse for noe annet, så varmet det godt med en blomsterhilsen fra mitt kjære Mannskor.

Når man er en vrien gammel gubbe på 70 år, så skal man være ekstra takknemlig for å ha to så utrolig flotte jenter i sitt liv. En mamma på snart 94 år som glimtet til på denne dagen, og min elskede kone som betyr så mye for både meg og mamma.

Da allierer jeg meg med alle husets andre “nisser” og takker mine kjære og alle andre som har vist sin oppmerksomhet.

Tusen takk og riktig Godt Nyttår. 

#bursdag “tusentakk #feiring #happybirthday #surgubbe #minekjære #blogg.no #frodith #saltdalmannskor

12 kommentarer
    1. Gratulerer med vel overstått, jeg liker heller ikke feiring men overgir meg også hvis jeg må:) Og heldig er du som har en sånn livsledsager ja 🙂 Jeg har også min, i september blir det 40 år siden vi ble kjærester og vi har det nesten enda bedre i dag. Var litt spent når barn skulle ut av huset og det ble bare oss to, men vi koser oss heldigvis sammen og jeg setter pris på roen og freden i heimen 🙂

    2. Hurra for deg !…var innom å gratulerte hos Frodith også 🙂 Så mye godt som var gjort i stand for å feire deg da..hyggelig det. Jeg er nok som deg at jeg ikke er såååå glad i slike settinger, men koselig å bli satt pris på er det jo :)) God helg til deg og din kjære :))

    3. Endelig kommer min gratulasjon: Gratulerer hjerteligst med dagen! Ja det må feires! Jeg hadde et lite party igår kveld og dekket bordet med maritime kniver,gafler og skjeer jeg ga min mann på 70 års dagen sin. Ja et godt nytt år til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg