I Nordlandssykehusets labyrinter..

Jeg har jo aldri vært i tvil om at det mest fornuftige hadde vært å bygge et totalt nytt sykehus og flyttet alt over dit når det var ferdig.

DET nytter det ikke å ønske seg nå. Men det kan være både utfordrende, moro og frustrende å vandre rundt i en kombinasjon av nytt og gammelt.

Men til syvende og sist gjelder det å finne frem… Jeg lagde et blogginnlegg om skilting på Nordlandssykehuset for en tid siden, som ble veldig populært. Vil du lese det så klikk HER 

Men går du deg helt vill, så kan det jo være greit å finne seg en sengeplass.

Jaja, man kan vel ikke si at det er bare rør.. men jaggu er det mye av det…

Og der det ikke er rør, er det kabel. Jeg er fristet til å tro at de fagarbeidre som finner frem i dette, ikke står mye tilbake for de som finner frem i menneskekropper.

Men de har sikkert lyst til å krype inn i “et hull” de også av og til. Selv om dette ikke så veldig profesjonelt ut. Det ligner jo mest på en Gapestokk.

Men som regel så er det “lys i tunnellen”.

Det går jo også an å spørre seg fram på et kontor. Hmm, dette så jo riktig så fargerikt ut 😀

Men for å være seriøs, så er du nær hjelpen – om dørene skulle smelle for hardt i.

Skulle du bli innlagt – så vær aldri redd for å spise bollene de serverer, de er garantert trygge i alle fall tre dager i uka.

Det blir nok bra til slutt. Jeg håper jeg ikke har fornærmet noen. Lykke til videre – det er en beundringsverdig innsats som gjøres i “kaoset”.

 

#nordlandssykehuset #bodøkommune #nordlandfylke #helsenord #rørleggere #elektrikkere #nho 

12 kommentarer

Siste innlegg