Omsider ut på tur…

Vi har verken brukt eller misbrukt vår vakre natur denne påska, av flere grunner.

 

Men idag, etter en motivasjonskrevende fresing av siste døgns snøfall – måtte jeg bare dra på tur.

Sola fikk jo svetten til å renne mye mer enn både snø og snøfresen klarte. Ikke helt synlig her da, men….

… så åpenbarte jo sannheten seg i snøskavlene, og da kunne det jo ikke være noen tvil….?!!?  

Jeg var kjapp, fant frem alt av nødvendig utstyr og dro på tur!!!

Og sola svikta ikke… 😀 Enda godt at taket på Paviljongen ikke var kommet opp.

 

Skjønt det har nok sine grunner….

Jeg stor koste meg…

…jeg og kaffekoppen min 🙂

Men det ble jo litt kjedelig alene.. såååå ,,, da var det plutselig to krus og noe godt å bite i også 😀

Utrolig greit når man har alt for hånden, for å si det på den måten 😀 Så da kosa vi Oss, og trua på vår ble ikke mindre av den grunn. 😀

Før eller senere må det jo skje….

 

#påske #easter #vårsol #springsun #snøskavler #utpåturaldrisur #isolveggen 

18 kommentarer

Siste innlegg