Blogge blikket…

Det skjer noe merkelig med “synet” når man har blogget en stund. Man kan liksom ikke gå rundt på en vanlig, normal måte sånn som før….

Plutselig så “henger” blikket seg fast i et eller annet, og da er ikke kamera langt unna…

Det er helt sikkert plagsomt for de man går sammen med, og man kan jo liksom ikke “parkere” de et sted. Men det går som regel bra…

Min kjære er jo både bestemor og oldermor, og da er jo budskapet klart….

Men nå er det jo ikke like lett å forholde seg til alle sånne utsagn…

Fristelser dukker jo opp overalt jooo….

En som skrev en del morsomt om det, var jo denne karen…

Men det er jo en annen svenske som hadde sine herlige utsagn…

En gang i tiden så klarte jeg å legge begge føttene bakom hodet, men det tør jeg ikke prøve på nå – og i alle fall ikke uten klær…

Nei da tenker jeg at en mer konfortabel stilling passer for en gammel skrott…

Men av og til så får man jo noen “blogge – kick”, omtrent som et lite elektrosjokk…

Det kan man kanskje sammenligne med det gamle Esso mottoet… “Å putte en tiger på tanken”…

Men nå er jo det aller meste finest forfra, selv om min kjære påstår at jeg har fått meg rompe på gamle dager…

Ja, dette var sammensatt av bilder jeg tok i fjor i Oslo, Lillestrøm og Karlstad, som jeg ikke har visst riktig hva jeg skulle gjøre med.

Kunne jo ikke kaste de, så jeg henta de frem “fra sekken” og lagde en liten historie ut av det 🙂

Takk for følget.. 🙂

 

#blogg.no #bloggere #blogging #bloggeblikk #skulpturer #bilder #fortelling

 

12 kommentarer

Siste innlegg