På tur og aldri sur

Det bygges så til de grader i Bodø By, og det er jo et veldig godt tegn.

Dette bildet viser Radisson Blu i midten, et nytt hotell under bygging til høyre, og Scandic Havet til venstre.

Men når man befinner seg på toppen av Scandic Havet, så ruver ikke Radisson Blu like mye.

Vi unnet oss en tur i restauranten i top etasjen. Og da ble det litt mat….

Nå var nå dette bare en sånn liten apetitt vekker 😀 Her er hovedretten, torsk – med litt “utenlandsk” touch i smaken.

 

Lys fasinerer meg. Dessverre resulterer det i at jeg ikke klarer å sitte stille når jeg ser noe som fenger meg…

Ojjj… der var et til…

Men jeg ble jo kommandert i sittende stilling, når desserten ble servert. Den var knallgod, og jeg er normalt ikke noen “kakedessertmann”!

Men jeg måtte jo en tur ut på “gesimsen”..

Jaggu fikk jeg øye på mer lys like før vi tuslet på rommet… Et siste “knips” før man var på rommet igjen.

Man kan vel si at teppene i korridorene er forvirrende fargerike 😀 

 

#scandichavet #bodø #hotell #godmat #utpåturaldrisur 

16 kommentarer

Siste innlegg