Hos Lise, hvor ellers?

Jeg syns det er så artig å observere det litt uvanlige. Nå er det ikke akkurat uvanlig å finne klesbutikker i et kjøpesenter. Men når det ikke er et av de “faste navnene” som du støter på overalt, da er det moro.

Her skal det være stil mellom klær og pyntegjenstander. Enten det er trillebår,,,,

Eller vannkanner,,,,

Eller til og med sauer,,, Jeg bare “dura inn” og begynte å knipse! Men min gode, om enn gamle oppdragelse, fikk meg til å besinne meg å spørre om lov.

Bak disken stod en meget elskverdig og sjarmerende dame, som sa “Værsågod”. Jeg bare antar at det var Lise.

Jeg måtte bare si at jeg blogget litt for moro skyld, og ble litt “ustyrlig” når jeg så noe utenom det vanlige.

Er du i Telemark og farter, så ta turen til Åmot i Vinje Kommune. Der finner du greit frem til kjøpesentret.

Er det en mann “med på slep”, så frykt ikke! Her finnes ypperlig mulighet til å slappe av og kose seg.

 

Da takker jeg for titten, og ønsker lykke til. Det unike er verd å ta vare på.

 

NB innlegget er på ingen måte sponset. 

 

#hoslise #vinje #vinjekommune #åmot #telemark #dameklær #mote

18 kommentarer
    1. Dette var en fin og stilfull butikk. Jeg forstår meget godt at du måtte inn der og knipse litt. Ja meget stilfull. Var det en dyr butikk? Virker som en butikk med litt stive priser, men det trenger det kanskje ikke å være. Flotte bilder og en smilende “Lise” 🙂
      Gøy at dette innlegget er skrevet av en mann <3

    2. poesimylife: Nå så ikke jeg på prisene der 😀 Men jeg får bare sånn tenning når jeg ser butikker utenom de tradisjonelle kjedene 🙂 Syns det er moro at noen tør satse på den måten 😀 Jeg handler jo blant annet undertøy til min kjære,, så jeg er ikke uvant med å gå i ”damebutikker” 😀

    3. Min matgale verden: Leer,, ja sånn er jeg bare, blogginga gjør en litt sånn fotogal 😀 Men så legger man jo merke til mys som ellers gikk en hus forbi 😀

    4. Det så jammen ut til å være et koselig sted! Moro å ta bilder av alt som tiltrekker seg oppmerksomheten! Kjører dere forbi her i morra ettermiddag er det bare å gi et pip! 🙂

    5. Margrethe: Veldig artig 😀 Drar ikke herfra før fredag morgen, og regner med vi kjører E134 og ikke gjennom Vestfold, i hvert fall er det det vi har snakket om 🙂 Men takk skal du ha 🙂

    6. Utrolige fine motiv. Fin butikk ja, elsker å finne slike butikker. Selv om man ikke handler såner det gøy å se. Fine farger og kretive Lise 🙂

    7. Håper frua fikk gå amok med bankkortet her, for det var jammen mye fint. Herlig med butikker som ikke er like alle andre. Nesten så man fikk lyst til å dra dit bare for å gå i denne butikken!!!! Takk for titten!

    8. natheless: Leer,, det gikk bra 😀 Hun har handla litt før på turen,, 😀 Men det er bare å ta turen. Det går fort fra øst til vest, bare man kommer i farta 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg