Action i sentrum – del 2

Koronapandemien setter en stopper for mye aktivitet.

Men da kan vi mimre litt og håpe på bedre tider.

Her kommer en reprise fra 2015.

Da var det action i sentrum her.

“Første episode” la jeg ut i går.

Du kan se den HER

Ja det er moro når det skjer noe i sentrum.

Det har jo vært mye i sommer, men i går var det visst de ekstremes dag.

Og det helt utrolig hvordan det kan ta av når voksne gutter får leke seg..

så jeg skal ikke skrive så mye mer enn dette.. men la bildene tale for seg selv…


Men hvordan i alle dager skjedde dette……


Ja nå skjønner dere tegninga…





Og så måtte redningsmannskaper til pers– jeg må si det gav noen ekle følelser selv om jeg visste det var show…



Vi får håpe at det ga noen og enhver en tanke vekker,, det var i alle fall sterke scener… 

Så var det bare å kjøre vraket bort etter en vellykket og veldig “levende” operasjon..

Og da ønsker jeg alle en bilfri dag 🙂

Alle bilder: Jan Håkonsen

10 kommentarer

Siste innlegg