“Sjung om studentens lyckliga dar”… mens bloggen slukkes….

Det kan nok diskuteres – grad av lykke.

Altså studentlivet, i kjøkkenkroken og fremfor min Mac.

Men det er artig OG krevende!

Jeg har dessuten googlet at risikoen for varig skade er minimal!

Heldige meg som har en kjæreste som godtar denne posituren!

Og støtter opp på alle måter.

Det nærmer seg Gullbryllup for oss, faktisk.

Nå er jeg litt usikker på om hun ønsket seg en student i gullbryllups gave.

Kanskje en sang på kjøpet, blir den berømte “prikken over I-en “!

Nå er denne sangen fra 1852, så da må jeg vel ligge godt an, eller hva?

Nå prøver jeg å begrense rotet så mye som mulig.

Men litt greier blir det jo.

Og litt vel styr om jeg måtte rydde bort alt etter hver økt.

Nå har jeg bestemt meg for å legge bloggen på hylla!

Jeg har “lagt bort mannskoret”, les HER.

*********

Jeg blir ikke å slette bloggen.

Men legge den mentalt bort, på ubestemt tid!

Det blir for dumt å gå med dårlig samvittighet for at den forsømmes.

Kanskje det spretter frem et og annet innlegg.

I alle fall på Fjesboka og Instagram.  

Men sånn blir det – i Prioritetens navn.

Tusen takk til alle trofaste følgere. 

23 kommentarer
    1. Kan forstå deg.. men syns jo det er litt leit om du ikke skal blogge mer da.. du er jo blandt mine favoritter 🙂 Men bra bloggen ikke slettes, så kommer det kanske perioder du får tid og lyst til å blogge igjen.. Er jo veldig av og på selv jeg, men noen dager koser jeg meg veldig med å blogge… Følger med deg på andre sosiale medier så lenge.. Gode ønsker til deg <3 Klem fra Mjøndalen <3

      1. Tusen takk for gode ord. Regner ikke med å forsvinne helt. 🤗 Passerte Mjøndalen for litt siden, på tur til Risør med VY bussen. 🤗»vinket» 🤗

    2. Så trist å lese da. Du er en favoritt å lese vettu. Men blogg tar tid. Mye tid – studere er viktigere. Og man kan ikke rekke alt sånn er det bare! Håper du fortsatt leser oss innimellom. Det en en tid for alt! Klem oppover.
      Plutselig en dag er du tilbake, og du er trendy. Det er ikke trendy å være på blogg for tida 🙂

      1. Blir å prioritere sånn fremover i alle fall, men forsvinner neppe helt. Ha jo lyst på et bloggtreff før eller senere. 🤗 på tur til Risør nå, med buss. Kos deg. 🤗

    3. Skjønner at du gjør det, men syns det er så innmari trist! Håper du stikker innom innimellom – uansett kommer det nok ei melding fra meg i ny og ne for å høre hvordan du har det! Lykke til med studentlivet! Klemmer mange 🙂 <3

    4. Det var sørgelig å lese, men til å forstå. Jeg har ikke fulgt deg fast så lenge, men du har en av de gode bloggene, syns jeg. Men håper du sender ut noen meldinger, når du føler for det, for å fortelle hvordan det går. Ellers vil jeg gratulere deg og fruen med gullbryllupet. Det er godt jobbet og alle som har klart dette er både heldige og kloke, tror jeg :). Lykke til med studentlivet ! <3

    5. ÅÅÅNEEEIII var det første som gjekk gjennom hodet mitt…. også tenkte jeg at det er bare slik at man må finne ut av dette på egen hånd.
      Og jeg forstår deg 🙂 Jeg tenker av og til det samme selv…… en dag lar jeg den bare være, tenker jeg…. men ikke ennå…
      Du er jo å finne både her og der – og om du klemmer til med et innlegg nå og da er jo det bare flotters 🙂

      Lag dere gode dager du og kona <3
      Man skal ikke ha dårlig samvittighet fordi man ikke rekker over…. da må man prioritere 🙂

      klem

    6. Det er aldri kjekt å legge bort noe man har hatt stor glede av. Men samtidig er det en tid for alt. Godt at du ikke sletter, for plutselig har du behov for å øse ut noe her inne. Du vil bli savnet, ingen tvil om det ♥
      Ta godt vare på deg selv, og gjør det du må og vil 🙂
      Klem

      1. Nei det er sant,, har jo blitt noen år, siden jeg begynte i 2015. Men hvem vet hva som skjer fremover,, eller som det sies i ordtaket,, “ingen vet hvor haren hopper” 😀

    7. Så trist, men fullt forståelig. Man kan ikke rekke alt. Jeg blogger når jeg har tid og sånn får det være. I sommerhalvåret er det ikke mye aktivitet hos meg. Som student får du nok å gjøre, det er sikkert. Kona liker sikkert den unge studenten sin og synger med tenker jeg. Vi får jobbe på med det vi vil, og bloggen den ligger heldigvis der om du svinger innom deg selv eller oss andre. Ønsker deg all lykke til med skolen! Husk å kvesse blyanten hver dag og ikke glem å dikte litt innimellom!

      1. Tusen takk for mange fine ord 🙂 Jeg håper jeg holder koken ennå en stund 😀 Syns det var greit å si i fra at jeg blir en smule stille,, men skal prøve å følge med på dere,, selv om det neppe blir daglig 🙂 Sender gode tanker,, antar du er på tur inn i Julens hemmeligheter allerede 😀 Lykke til,, klem 🙂

    8. Lykke til med studiene. Vi må få vite hvordan det går med dem etterhvert.
      Et lite dikt i ny og ne håper jeg du finner tid til.

    9. Oi. Du vil bli sterkt savnet. Du har vært en inspirasjon og glede i bloggverden, men slik er livet. Jeg blogger ikke ofte heller for tiden på grunn av helsa. Der er fint allikevel at du fins andre steder:)
      Lykke til med kjærligheten og gullbryllup:)

    10. Lykke til videre…
      med hva som skrives og ikke skrives
      deles og ikke deles.
      Vanskelig å vite hva som “hvem/noen” skal få lese – syns jeg 🙂

      Fra bilde hos deg:
      Skap et (lærings-) miljø med
      rom for å prøve og feile.
      Viktig – tenker jeg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg