Sommersko med någo attåt..

Jeg må bare innrømme at latskapen siger inn i en gammel skrott med årene. Nå har jeg tatt i bruk “Dekkhotell” for noen år siden. Jeg må bare si at det angrer jeg ikke på. Denne gangen måtte jeg skifte to av dekkene. Jeg fikk jo skifta de andre to i fjor på denne tida, sånn adhoc etter stengetid og på tur inn i helga.

Det er ypperlig service på dette stedet. Jeg var tidligere i vår og fikk tatt en understellsbehandling. Det kan du lese HER.

Her står han klar til å få på sommerskoa 😀 Det er jo ikke mange dagene til vi legger ut på langtur…

Med godt teamarbeid går det meste helt fint, det betrakter jeg som “Nogo attåt! Takk for god service 🙂 

4 kommentarer
    1. Dekkhotell er en utrolig smart oppfinnelse ♥ Skjønner godt at du bifaller det 🙂
      Jeg valgte det selv da jeg kjøpte meg ny bil for noen år siden, og det har jeg ikke angret på. Det koster jo litt, men det er verdt det. Da blir alt tatt hånd om på beste måte, og jeg trenger ikke å plage venner og kjente for å få hjelp 🙂
      Godt det finnes dyktige folk til å ta seg av dette 🙂

    2. Hadde det før jeg å. Men kuttet ut. Synes det var litt dyrt… Men egentlig deilig. Slippe å vaske og skure dekka før det settes vekk.. Men men jeg skjønner at du liker det. For det er behagelig..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg