Tusen takk

Det er helt sikkert fordeler og ulemper med å være åpen om hva som skjer på helsefronten i hjemmet. Jeg har valgt å være åpen, særlig siden jeg likevel er nødt til å informere ganske mange rundt meg.

Når det er sagt, så er det helt ubeskrivelig å oppleve all den responsen vi har fått.

Ikke minst fra alle nære og kjære, som støtter så utrolig opp om oss.

Vi er så evig takknemlig, det varmer langt inn i sjelerota.

 

Status for meg i dag er lungekreft uten synlig spredning og operasjon innen to uker. 

 

Men det dukker opp hjertevarme overraskelser fra helt uventa hold også. De fleste vet jo at jeg er en Hobbyblogger, og det finnes utrolig mye omtanke i den bloggverden jeg befinner meg i. I går så ringte det på døra, og en gutt stod med denne posen i handa og spurte etter meg.  

Denne vakre oppsatsen åpenbarte seg! Jeg må innrømme at vi måtte tenke to ganger før vi koblet avsender, så uventa var det. 

Overraskelsen og hilsningen var fra en bloggevenn i sør og kjæresten hennes, Margrethe og Ivar. De er begge Naturmennesker med stor N – og svært habile fotografer. Det er ikke for ingenting hun kaller bloggen sin for “Utifriluft”. Har du ikke besøkt den, så kan du gjøre det ved å klikke HER

Her er det herlige paret etter de var innom her på Rognan i sommer. De har øyne for detaljer i naturen som ikke alle er forunt å ha. 

Tusen hjertelig takk skal dere ha for en nydelig og overraskende hilsen 🙂 

Her om dagen  kom dette i posten, fra Solveig, en annen blogger i sør som blogger under navnet “Solliv”. Like overraskende og gledelig. Det kan du lese om , hvis du vil, ved å klikke HER.

Det kommer også mange gode og varme ord i kommentarfeltet, men jeg kan ikke ta med alle. Men jeg tar med denne fra en annen bloggvenn i vest.

 

Det er samtaler som må ta`s – og jeg sender varme tanker til deg og din fru.

Dette går bra – tenker jeg inn i meg – og sender enda flere gode og varme tanker til dere begge.

 

Styrke i et godt ekteskap – styrke i å være to <3
Ei hand å holde i – hver sin gang å trenge den ekstra mye.
Gi og få – få og gi.
Tryggheten og like mye usikkerheten – i en boble.
Styrken i et ekteskap – styrken i å være to.
Ei hand å holde i – klemme litt ekstra.
Blikk møtes – styrken og håpet – usikkerheten og redsla.
Blikk møtes – vi er klar og dette går bra.
Et ekstra trykk i hånden – håpet.

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

Bloggen hennes het “Etdiktomdagen” til nylig, men er endret  til “Mettejosteinsdatter.blogg.no”. Har du ikke vært innom henne og sett fra den vakre naturen i vest, eller fått sans for hennes egne dikt og andre hun deler, så klikk HER.

Hjertelig tusen takk, alle sammen. 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg