Ut på tur med bil og dessert—

Veldig greit med avkjørsler når man er på tur med bil. 😀 ikke så lett å få tatt bilder ellers. Her er vi på tur fra svenskegrensa. Men det kommer jeg tilbake til. Sulten var vi, så vi stoppet på Nordnes. Du kan se innom det stedet HER.

Madammen var veldig spent på om det var laktosefrie tilbud å finne. 

Og det var det, i desserthylla også 😀

Buffèt er jo veldig greit, og det er mer enn nok å velge i. Her er en del av tilbudet, og jeg orker ikke ramse opp alt 😀 —-> latsabb.

Men her er litt av det jeg la på fatet.

Normalt spiser ikke jeg så mye dessert, men i dag fikk madammen sjokk. Jeg tenkte jo mest på “fotogene desserter”. MEN jeg åt opp alt… 😛

Jeg følte meg nesten like glupsk som…… 

 

Ha en vakker kveld videre hvor du enn har vært og er i dag 😀 

7 kommentarer
    1. Så fin tur dere hadde da… Masse god mat. Dessert spiser ikke jeg heller men. Hadde kanskje tatt litt av dette. Så innbydende ut… Bra sted det der 😀Deilig å slippe middag hjemme sånn en gang i blant…

      1. Falt jo for fargene da 😀 Men det kosta jo det samme uansett hvor mye man spiste, kr 250,- for pensjonister og kr 275,- for andre. Mellom 10 og 15 middags sorter å velge mellom og masse desserter 🙂

    2. Utrolig mye deilig mat da 🙂 Og desserter MÅ man ha mye av, om de står og byr seg fram 😀 Ha-ha. Og fint de hadde laktosefritt og sukkerfritt også 🙂

    3. Ikke ofte jeg orker dessert når jeg er ute og spiser, men jeg elsker jo den søte avslutningen, så det hender at fristelsen blir for stor. Det så godt ut alt sammen av det du hadde i alle fall. Og godt de hadde laktosefrie alternativer også 🙂
      Kos å være på tur. Nyt påsken videre ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg